Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 19141 til 19160 af 45491
-
Rettelse af 202.
ForumindlægEr der en der vil tjekke der her igennem?:) This paper analyses the two main characters Franz Biberkopf and Patrick Bateman in ”Berlin Alexanderplatz” and ”American Psycho – Tuesday”. The paper focus on the characterising the modern city person’s typical traits. On one hand we have Patrick Bat... -
Selviscenesættelse - AT
ForumindlægHej, (Dette blev en lang besked, jeg håber nogen vil læse den, for jeg har desperat brug for hjælp :)) Jeg har valgt at fokusere på selviscenesættelse i min AT opgave med fagene psykologi (C) og samfundsfag (A), og jeg håber på at kunne hente noget hjælp her på studieportalen fra nogen som har ... -
Samfundsudvikling
ForumindlægJeg ska redegøre for samfundsudviklingen fra 1900 og frem til nu, nogle der har nogen ide til hvad jeg kan komme ind på? -
er der nogen der er skrappe til engelsk
Forumindlæghejsa.. har et lille problem.. her oversættelse for til mandag og sucks til engelsk... er der ikk nok nogen der gider hjælpe.. her kommer det..: egentlig skulle renzo rosso have været landmand, men så kom han på tilskærerkursus og skabte sit eget tøjfirma. Det er idag en verdensomspændende livsst... -
peden
ForumindlægNancy, når man stiller spørgsmål og tilmed svarer igen, så må man finde sig i at få et skarpt svar tilbage. Hvis man derimod er ydmyg, og stiller sine spørgsmål uden pis, så vil man også få et godt svar.hvad er der så galt med mit spørgsmål om jeg må spørg.....og desuden Jeg kan simpelthen ikke r... -
Bestem A(60) osv...
ForumindlægJeg har en opg. her om måling på en radioaktiv kilde, den målte aktivitet beskrives ved en funktion af typen:A(t)= A0 e^-kt + BA0= A nul.. hvis I forstår. hehe.A(t) er den målte aktivitet, t er tiden, og A0, k og B er konstanter.B= 15 A0= 1000 og k= 0,0011Jeg skal så bestemme A(60) Skal jeg så ba... -
Funktioner
ForumindlægLufttrykket er en funktion f af højden x over havoverfladen. For denne funktioen gælder ligningen:f'(x)+a*f(x)=0, hvor a er en konstant.Bestem en forskrift for f, når det oplyses, at luftrykket ved havoverfladen er 1000 millibar, og at lufttrykket halveres, når højden over havoverfladen øges ... -
integral?
ForumindlægHej Alle ... Håber der er en venlig sjæl der lige kan hjælpe med en lille opgave .. opgaven lyder således: En funktion f er bestemt ved: f(x)=e^x/(1+e^x ) Hvor . a) Gør rede for, at f er voksende. (Vis, at f’(x)>0) Har selv diff udtrykket på TI89 som giver f'(x) = 0,25 / (... -
tvillinger
Forumindlæghej har et spørgesmål om tvillinger fra familiearvning. altså jeg har en tvilligesøster og jeg, og har 2 storbroder, den ene 26 år og den anden 30 år og en lille bror, på 19 år, kan der være muligt at også min 26 årige storbror også får tvilliger piger ligesom mig og min søster. ... -
Er min stil god nok?
ForumindlægHej jeg har skrevet min stil, som skulle have denne morale: løven hjælper musen, og musen vil hjælpe en anden gang, men løven tror at den ikke kan hjælpe fordi den er lille, men så hjælper musen alligevel. Er i ikke søde at rette, fortælle mig hvis der er noget som ikke passe... -
LEKTIEHJÆLP - ENGELSK - PIGE
ForumindlægHej, Vores datter går i 9. klasse på Hornslet skole. Hun har godt styr på grammatikken, men mangler at kunne tale sproget. Hun skal til eksamen til sommer, og hun skal lære at tale sproget inden eksamen! Er der nogen herinde som kan yde denne service, nogen der er gode til at lære en pige at ... -
HJÆLP! Karakteristik af en artikel
ForumindlægHej! Nu er det første gang jeg skal lave en karakteristik af en arktikel, som jeg skal bruge i min kronik. Så tænkte på om der ikke var nogen som kunne hjælpe?? Jeg har fået følgende spørgsmål til hjælp; 1. Analyse af appelformerne. 2. Argumentationens 4 faser (Konstaterende, definerende, evalue... -
rettelse af fransk stykke
ForumindlægHey det er mest anden halvdel af stykket jeg er i tvivl med. Håber der er en der vil hjælpe lidtLes Chaînes essayent tout le temps d'argumenter le taux d'audience. C'est pourquoi ils émettent des programmes comme Big Brother - qui est connu par les Francais du nom Loft Story. Un repré... -
dansk
ForumindlægOpg. 1- Websidesanalyse Trælasthandlerunionen - TUN - er den toneangivende brancheorganisation, der repræsenterer Danmarks mest betydende trælastforretninger, byggematerialeforretninger og byggemarkeder. Målgruppen for TUNs webside er medlemsvirksomhederne. Beskriv websidens formål Lav en anal... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHey jeg har lige nogen tysk oversættelser med forholdsord, der styrer enten akkusativ eller dativ. Dem jeg gerne vil have kigget igennem\n\n1:Forældrenes hus ligger mellem rådhuset og banegården.\n\n1: Die Eltern neues Haus liegt zwischen dem Rathaus und dem Bahnhof.\n\n2: Soldaten stod udenfor s... -
kan nogen hjælpe mig at rette mine sætninger ?
Forumindlæg1. For en halv time siden eksploderede et skib i havnen.\n\nVor ein halbe stunde seitdem explodierte eine Schiff\n\n2. Ved eksplosionen blev en sømand dræbt, og tre havnearbejdere blev kvæstet.\n\nBei explosionen worden ein Seemann Tote, und drei Hafenarbeiter worden verletzen.\n\n3. Røgen ligger... -
(2) Uregelmæssige ie-udsagnsord
Forumindlæg1. Vi finder altid noget på stranden. Wir finden immer etwas am Strand. 2. I går fandt min far en søstjerne; jeg har også selv tidligere (schon) fundet søstjerner. Gestern fand meine Vater ein seestern; Ich habe auch schon Seestern gefunden. 3. Hvem har tvunget dig til det? Wer hat dich zu es g... -
case om ondskab
ForumindlægHej folkens Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med at finde en case om menneskets onde handlinger, eller bare ondskab? Jeg skal bruge det til min SRO, som omhandler Hitlers evne til at kunne manipulere med mennesker og får dem til at udfører onde handlinger. Det skal dog siges at case... -
SRO i BIOTEK OG MATEMATIK
ForumindlægHej jeg skal skrive SRO i Biotek og matematik og jeg har brug for hjælp til ideer. SRO handler om Yoghurt, pH og logistiske vækst. Dette er min problemstilling Hvilke faktorer påvirker mælkesyrebakteriers vækst, med hvilken betydning har det for yoghurtens kvalitet? Jeg skal have en Redegørsle, ... -
Bedømmelse af dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen Jeg har været oppe til min afgangseksamen i dansk skriftlig, hvor jeg skrev kronik nummer 4. Jeg får normalt 7 og 10, og jeg har fået 10 i årskarakter. Jeg har gjort nøjagtigt det, som jeg plejer, når jeg skriver kronik, men alligevel har censorene bedømt den til et 4 tal, hvilk...
