Søgning på: matematik fp9 december 2018. Resultater: 19201 til 19220 af 33057
-
Jobmuligheder
ForumindlægI mine tidligere indlæg om studievejledning, har jeg fået meget brugbare og yderst relevante svar. Jeg siger tusind tak for det. Ud fra 3 forskellelige studieretninger, må vi have flere forskellelige muligheder, men jeg skal vælge én af dem. De kan ses i linket, Studieretningerne, og jeg står i ... -
Talrækker
ForumindlægJeg skal finde det næste tal i talrækken 2 5 19 hvad er de næste 2 tal? Nogen der kan hjælpe? -
AT 2015: Fysik B og ??? (Kommunikation med 'det' hinsides Jorden)
ForumindlægHej SP, Der er snart deadline til valg af emne AT eksamen 2015, og jeg har valgt emnet "Kommunikation og søgen efter andet liv i Universet" og det er derfor oplagt, at vælge Fysik, som jeg har på B-niveau - men nu opstår dilemmaet så - hvilke fag kunne være godt at kombinere med Fys... -
Kombinatorik og Binomialfordeling
ForumindlægHej! Jeg har fået mine eksamensspørgsmål og skal op og fremlægge det ene her på mandag. Men forstår simpelthen ikke hvad jeg skal forklare og gøre. Jeg forstår nogenlunde selve binomialfordelingen med success // fiasko, at success er p mens fiasko er 1-p osv.. Kombinatorik og binomialfordeli... -
Monotoniforhold
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvordan man løser denne opgave?Jeg forstår ingenting "Bestem monotoniforholdene for funktionen f (x) = ex − x ." -
Bestem hastighedsvektoren
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med denne opgave? (vedhæftet) :-) -
Geometri
ForumindlægJeg sidder så småt og forbereder til eksamen og er i tvivl om nogle opgaver fra tidligere eksamenssæt. Jeg er i tvivl om hvordan man løser c'eren i vedhæftede opgave? Nogen der kan hjælpe? Desuden er jeg lidt i tvivl om b'eren Men jeg tænker vel bare den kan løses ved at vi har at y'... -
Reducer ved hjælp af potenser
ForumindlægHvordan ville du regne disse ud? -Medmellemregninger 1: (2 * 3)^3 * (2/3)^2 * (2 * 3)^-2 * (2^2)^3 2: a^3 * b^4 * a^2 * 2a * b^-4 3: X^3 *x * y^2 * x * x^-4 * y -
Hjælp
ForumindlægHej. Jeg håber der er nogle der kan fortælle mig hvad der sker i hvert trin, for når jeg kigger på det mister jeg helt overblik. Tak på forhånd. -
Foreskrift og funktion
ForumindlægHar svært ved at kunne finde svaret og begrunde det. Angiv for følgende forskrifter skæringen med y-aksen, den procentvise ændring og hvorvidt grafen er voksende, aftagende eller konstant. Begynd dine svar! ??(??) = 19 · 1,026 -
f(x)=4x-1 og g(x)=(4x-1)^(3) , bestem f' og g(0)
ForumindlægJeg ved ikke hvad der sker, der er gået en matematisk blokade-klap ned for mig og jeg husker intet af differentialregning selvom jeg har afleveret 2 store afleveringer uden fejl for 2 uger siden samt lige genopfrisket pensum. Nogen der kan hjælpe mig? f(x)=4x-1 og g(x)=(4x-1)^(3) , bestem f'... -
Eksponentiel funktion
ForumindlægKan nogle hjælpe? :) Grafen for en eksponentiel funktion f går gennem punkterne A(2,60) og B(8,90). Løs ligningen f(x) = 125. -
Hjælp til matematikopgave!
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med denne opgave? Tak på forhånd -
eksponentiel funktion
ForumindlægHar vedhæftet opgaven har brug for hjælp -
hjælp til passande variabel
ForumindlægNogle som vil hjælpe med at løse denne? -
Aftaleret
ForumindlægHey! Er der en der vil se på min opgave ang. aftaleret?? Vil helst hvis den kan sendes til en af jer, hvis ikke smider vi den bare herud:P Crimbo greetings:D Dehumanized -
Hvad har i fået i AT?
ForumindlægHej alle er der nogle af jer der har været op i at? jeg var nemlig oppe, hvor det gik rigtig skidt.. så vil bare høre om hvordan det er gået med jer andre? -
Fri-, hoved- eller bikort?
ForumindlægHej alle. Jeg er en dreng på 17 år, som snart fylder 18. Jeg er lidt forvirret med alle de forskellige måder man kan beskatte sin SU og sine normale indtægter. For at vise hvordan jeg indtil videre har forstået det kan jeg lave et eksempel: F.eks.: Frederik er lige fyldt 18 år. Hans ... -
hjælp:)
Forumindlæghvad ville der ske hvis man fjernede landbrugsstøtten? ville priserne ikke stige, men hvorfor? håber nogen vil hjælpe mig!!!:D -
Fsa 2013 retstavning og læseprøve.
ForumindlægHej allesammen har lige været til prøve. Hvordan gik det med jer ? Personligt synes jeg at læseprøven var mega svær !
