Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 19321 til 19340 af 23138
-
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej, jeg skal oversætte en sætning her i engelsk, og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal oversætte den, den lyder: Der er ikke blevet skabt mange nye job i de seneste år, selvom alle er enige om, at det er det, der er brug for. På forhånd tak -
Mængdelære (fællesmængde og foreningsmængde af familier)
ForumindlægHej derude, Jeg kan simpelthen ikke se hvordan jeg får startet på følgende opgave.. Er der nogle som har noget hints? Opgaven lyder: og -
Eksamen - Billedkunst C stx.
ForumindlægHvordan foregår eksamen i billedkunst, på c-niveau? All i know, er bare, at vi skal præsentere vores eksamensprojekt, men der skulle vist også være noget yderligere. Hvordan forgår det? På forhånd, tak! (: -
Reaktioner
ForumindlægHej alle, jeg sidder med en opgave jeg ikke kan forstå - nogen der kan help ? Consider the cell (Fe(s) lFeSO4(aq, a=0,0250)l lHg2SO4(s)l Hg(l). a)Write the cell reaction. b)Calculate the cell potential, the equilibrium constant for the cell reaction, and DeltaG at 25C? -
Kemi c spørgsmål hjælp
ForumindlægHej. Er der en der kan hjælpe mig med at besvare følgende opgaver? 1. Afgør hvad der vil ske i disse fem glas i et elevforsøg når de to opløsninger hældes sammen: Glas 1: Natriumklorid opløsning hældes sammen med jern(III)nitrat opløsning Glas 2: Sølvnitrat opløsning hældes sammen med kaliumf... -
FSA fysik/kemi - tiden?
ForumindlægHeiiza =) Jeg ved at fysik eksamen varer 2 timer, og at vi er inde 4 ad gangen. - Mit spørgsmål er så: Lærer og censor går jo rundt til hver elev, men hvor lang tid får man cirka til at fremlægge i samlet? Er det ikke meget 2 timer eller går tiden derinde hurtigt? Generelt er jeg bare temmelig ne... -
Kemisk analyse - Procedure?
ForumindlægHej med jer. Så er jeg stort set klar til den sidste eksamen, nemlig fysik/kemi. Der er dog et af vores emner, jeg ikke er sikker på. Som i nok kan regne ud, så er det kemisk analyse. Jeg vil lige skrive den fremgangsmåde jeg ville lave, og så ville jeg være utrolig glad, hvis der var nogle af je... -
søger piger ind som ingeniør?
Forumindlæger der nogle piger herinde der søger ind som ingeniør Bygning og anlæg? eller ved nogle om det er normalt at piger søger ind der? -
Nybegynder! Tangenshældning. simpel opgave.
ForumindlægHej alle :-) Jeg sidder og bakser en del med denne opgave. Det skulle være ganske nemt, hvis man ved hvordan det skal gøres! bestem tangethældningen for x = 1 for en funktion med forskriften f(x)= x ^ 6 - x^-6 Hjæælp :s -
Hvor ligger grænsen?
ForumindlægHej alle sammen (igen) :) Er der noget der hedder umulighed i matematikken? f.eks. i sandsynlighedsberegning eksistere der noget der hedder teoretisk muligt og praktisk umuligt? når sandsynlighed er så lille, at der betragtes som umulighed rent praktisk? tusind tak på forhånd :) -
hej
Forumindlægasalam alaikum jeg er en pige der er 21 år gammel, jeg må indrømme at jeg kun har fastet 6 dage i ramadan måneden og 1 dag før ramadanen sluttede besluttede jeg mig for at faste 10 dage mere efter ramadanen, og det er jeg i gang med nu, har fastet vider siden ramadanen sluttede, vidste ikke at ... -
Jeg er ærligt pissehamrende forvirret over hvad man egentlig må tage med ind til feks en matematik skriftlig prøve med hjælpemidler selfølgelig
ForumindlægHey alle, jeg er en HTX elev der er virkelig forvirret om hvad man må tage med ind til en matematik skriftlig eksamen. Udfra hvad jeg har læst kan det så virkelig passe at man bare må downloade sådan en formelsamling ned på ens pc med eksempler fra pensum og hele molevitten? Og så selfølgelig egn... -
reaktionskraft/gnidningskoifficient
ForumindlægHej Jeg sidder med en opave, som jeg har problemer med at løse. En slæde med massen 65 kg kører ned ad en bakke, der hælder 15o. Det tager 22 s at komme ned ad bakken, der er 200 m lang. Jeg ved desuden at slædens acceleration ned ad bakken er: 0,83 m/s2 og at gnidningskraften er: 106 N... -
Differentiation af trigonometriske funktioner
ForumindlægHvordan differencierer jeg dem, er opmærksom på regneregler. -
Minder :)
ForumindlægHej.. Er der nogen der har nogle ideer til hvad man kan skrive i en stil, der handler om at man om 10 år finder sin gamle skoletaske og i den ligger der nogle ting som vækker minder.. På forhånd tak -
Vektor
ForumindlægI starten får vi at vide, at vektor a = (1,2) og vektor b = (3,4) Opg. c) Bestem tallene s og t, så s*vektor a + t*vektor b = (-13,-1) Jeg har gjort som følger: solve(-13=1*s + 3*t and -1=2*s + 4*t, s) Så er spørgsmålet bare...hvor ligger fejlen? -
Er der nogle (huske)regler? Jeg skal bruge det til terminsprøven...
ForumindlægHej er der nogle som vil forklare mig: Hvornår man bruger "so og as" Hvornår man bruger "as og when" Hvornår man bruger "at og in" Hvornår man bruger "something og anything" Hvornår man bruger "of og by" Hvornår man bruger "even thoug... -
Matetik
ForumindlægHej allesammen sidder med en andengradsligning, som jeg lige løst, men er ikke sikker på at den er rigtig. Håber i kan hjælpe :-) x2+8x+15=0 Jeg er nået frem til at, der er to løsninger. Den første løsning giver -7 og den anden giver -9, da -8+2/2*1=-7 og den anden, -8-2/2=-9 Kan det passe? Tak... -
Hvem ved hvad?
Forumindlæg. -
Læs korrektur!
ForumindlægHej. Vores lærer synes, at det er en god ide at finde en til at læse korrektur på vores opgaver. Er der en der vil det. Der skal kun rettes småfejl, som eventuelt kunne være tastefejl osv. Jeg tager gerne imod forbedringer. Håber der er en, som vil hjælpe. På forhånd tak.
