Søgning på: naturgeografi vand. Resultater: 19341 til 19360 af 19366
-
Tysk fremlæggelse HJÆLP
ForumindlægHej Mennesker Jeg skal fremlægge om min sommerferie er der nogen der kan rette det jeg har oversat. Det ville være en KÆMPE hjælp. Dansk: Urlaub I min ferie var jeg rundt omkring i Danmark, Jeg var blandt andet i min gode vens sommerhus på Falster og i mit sommerhus i nordsjælland. Jeg hav... -
Jeg har brug for en der vil rette min dansk stil
ForumindlægJeg skal bruge en der vil rette denne stil for min da jeg selv har rettet den men jeg ikke er så god til det med komma og punktum tak på forhånd :D ”Claus du er sent på den igen” lød det fra den anden side af døren. Jeg åbnede øjnene og så op på loftet i få sekunder før der kom en ... -
Hjælp! til resume af Røverbrudgommen
ForumindlægHjælp, kan ikke komme igang med resumu`et!!! :( Der var engang en møller, som havde en smuk datter. Da hun var blevet voksen, syntes han, det kunne være passende at få hende gift og tænkte: "Hvis der kommer en ordentlig frier, siger jeg ja." Ikke længe efter kom der en mand, som lod t... -
Fristil komma rettelse.
ForumindlægHej kan jeg få noget hjælp med at sætte kommaer i denne tekst jeg har skrevet. Jeg har sat et par stykker men der mangler vist en del... Håber i vil hjælpe da denne opgave er til i morgen. ------- “Hvorfor er det at jeg altid skal ses ned på?” spurgte hun. “Jeg får hele tiden... -
Emner i samfundsfag
ForumindlægHej Vil gerne hjælpe i samfundsfag, nu når det snart er eksamen. Folkestyret og grundloven økonomi politik sociologi velfærd EU ideologier Arbejdsmarkedet og andre emner. Bare skriv på tråden, hvis I er interesseret-lige meget hvilke niveau -
Bedøm min fantasy-stil
ForumindlægHer kommer den: Den væg, jeg sad og stirrede intenst på, var lyst gul. Man kunne se, at støvet havde danset let over det gamle tapet, men efterladt det stadigt gult. Det mindede mig om væggene på mit værelse. Malet med år af farverig ... -
RET STIL! AFLEVERING ONSDAAG !
ForumindlægHeeeeeeej, jeg skal skrive en stil. Her er den, please ret, komma, stavefejl, bytte andre ord ud med andre. Så i søde, her er den: Ved Højer Sluse Efter denne episode havde Alfred stadig ikke lyst til at leve. Det var urimeligt, at hans forlovede og kommende kone, Karen Margrethe Nielsen skulle d... -
En vurdering af en dansk stil
ForumindlægHej folkens Som så mange andre håbefulde danske gymnasieelever (STX) modtog jeg i dag mine skriftlige eksamenskarakterer, heriblandt et 4-tal for min præstation i skriftlig dansk. Normalt svinger jeg mellem 10 og 12 i mine stile og endte med at få 12 som årskarakter. Jeg er derfor naturligvis e... -
Stil skal rettes - HASTER
ForumindlægSkal aflevere denne stil i morgen om "kvinden og aben" Så er der ikke en der vil være flink at rette den? Kvinden og Aben Bogen ”kvinden og aben” er skrevet af Peter Høgh og er udgivet i 1996. Vi har læst bogen kvinden og aben i dansk. En meget spændende og interessant bog der sætter... -
Dansk stil rettelse, så er I søde, smukke !!
ForumindlægDa han prøver at komme op ad skråningen igen, er det lidt vanskeligere for ham at komme op på landevejen igen, og hans brækket arm gjorde det sværere end man tro, selvom han er 1,70 cm høj og har et smukt hud, der udstråler farven hvid! Hans fødder har farven blåhvid, og det kun fordi han ikke h... -
Hej (Dansk genretræk Essay)
ForumindlægHej, kan i være søde, at hjælpe mig med at finde genretræk i dette tekst !!! :-) Find genretræk med eksempler: Sprog Udsagn Indhold Jeg ligger i sengen og hører min mor komme ind for at vække mig. Utroligt nok er jeg ofte vågen, før hun enten kommer, eller vækkeuret ringer. Hun komme... -
HJÆLP HASTER!!!!!! ENGELSK STIL - SIMPLE LIVING
ForumindlægHej allesammen, titlen siger det hele. Jeg har lige skrevet en engelsk stil - et såkaldt "paper" om et koncept kaldet "Simple Living"; hele ideen er at leve på en simpel måde og begrænse brugen af bil&diverse køretøjer samt vand. Har skrevet stilen & den kommer til ... -
Stil...
ForumindlægSå har jeg fået skrevet mit essay om "Glæden ved at løbe færdigt" færdigt. Jeg ville umådeligt gerne få 10 eller derover, for derigennem at sikre årskarakteren :) Men jeg er i tvivl om hvor godt mit essay egentligt er. Jeg har skrevet det ud fra min tankerække, og derfor er der næsten i... -
dansk stil
ForumindlægNogen der gider at rette min dansk stil? Eller evt. endringer? :) Så er I søde! den skal afl. på onsdag, 1/1-06 Uvejret nærmede sig. Det var allerede begyndt at tordne lidt. I det fjerne kunne han se et lyn slå ned, og kort efter endnu et. Skyerne var grå og sorte, og man kunne se at regnen var p... -
rapporthjælp til blodtype..
ForumindlægHej jeg har lavet en rapport om blodtypebestemmelse.. Det vi skulle skrive om var antigener,antistoffer,blod,blodtransfusion og selve bestemmelsen.. jeg ved ikke om jeg har uddybet mig godt nok og om der er fejl. Kig lige på det og se om rapporten er god. her er linket til rapporten, i trykker... -
Rettelse af eventyr...
ForumindlægAlfebogens hemmeligheder Der var engang en meget smuk pige, som blev kaldt Lillian, hun boede sammen med sin gamle bedstemor ude i en stor skov. Lillian var en smuk pige, hun havde langt sort hår, som nåde he... -
Krimi-novelle
ForumindlægHej alle :) Er der en der gider at rette min novelle igennem for stave og gramma'fejl? Det ville være en KÆMPE hjælp, så jeg kan se hvad jeg skal forbedre og arbejde på. Den forbandede mobiltelefon ringede, som så ofte, midt om natten og vækkede mig fra min allerede forstyrrede søvn. Siden n... -
Rettes; Krimi-novelle
ForumindlægHej alle, hvis der var en der ville være så venlig at rette den tekst kunne det bare være en kæmpe hjælp! Den skal afleveres imorgen, så er lidt stesset. Den forbandede mobiltelefon ringede, som så ofte, midt om natten og vækkede mig fra min allerede forstyrrede søvn. Siden naboen havde fået den... -
Dansk - Stil (Rettelse)
ForumindlægDa han prøver at komme op ad skråningen igen, er det lidt vanskeligere for ham at komme op på landevejen igen, og hans brækket arm gjorde det sværere end man tro, selvom han er 1,70 cm høj og har et smukt hud, der udstråler farven hvid! Hans fødder har farven blåhvid, og det kun fordi han ikke ha... -
Kommentarer til min stil "Digte om døden"
ForumindlægHej. Er der nogle, der vil kommentere min stil og evt. gætte på en karakter? Jeg vil sætte stor pris på det! Opgave 4 – Digte om døden Digtet Forgængelighed er skrevet af den danske digter Inger Christensen (1935-2009) og er ét af digtene i digtsamlingen Lys, der blev udgivet i 1962. I 1995...
