Biologi

problem

01. april 2019 af mads669n (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej jeg har brug for hjælpe, for jeg kan ikke finde på noget naturfagligt problemstilling. Mit overemne er ´´Bæredygtig energiforsyning på lokalt og globalt plan´´ så hvis nogle kunne hjælpe ville det være perfekt


Brugbart svar (1)

Svar #1
01. april 2019 af VietCoungVu

Det hedder "hjælp" og ikke hjælpe.

Hvad er dit underemne??

Er om vindmøller?

Er det om solceller?

Når du har bestemt dig for et underemne, så kan du stille dig selv spørgsmål delt gerne under de forskellige fag.

EKS:

Ligesom kan vindmøller køre på globalt plan? (geografi)

Hvilke stoffer udleder olie, når der sker en forbrænding? (fysik og kemi)

Hvad kunne man bruge mad olie til? ( biologi)

Så mange muligheder for at lave den perfekte problemstilling. ^ ^ Med venlig hilsen Viet


Svar #2
03. april 2019 af mads669n (Slettet)

jeg har ikke noget underemne så det er jo bare ´´Bæredygtig energiforsyning på lokalt og globalt plan´´ der er hele mit emne  


Brugbart svar (1)

Svar #3
04. april 2019 af VietCoungVu

Okay, hvis jeg virkelig skal komme med et underemne til dig, vil det nok være om vindmøller. Tag det som din underemne. Jeg havde vindmøller som underemne. Det gik tip top.


Svar #4
05. april 2019 af mads669n (Slettet)

Jeg har også fundet ud af at mit underemne er om vindmøller men mangler stadig en problemstillinge


Brugbart svar (0)

Svar #5
05. april 2019 af kravlundis

For at opnå det bedste endelige resultat, anbefales det at du finder noget du interesserer dig for og har lyst til at dykke ned i. Hvis du bare tager en eller anden fra Studieportalen’s bud, er der en god chance for at det bliver en problemstilling du ikke har “lyst” til at finde svar på, men bare noget der skal overstås.
Desuden hedder det en “problemstilling”, men det tror jeg du har styr på :-)

Skriv et svar til: problem

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.