Matematik

Projektopgave - En ny softicemaskine?

29. maj 2021 af Mimi823 - Niveau: C-niveau

Hejsa, jeg har været mega bagud med matematikken, da faget generelt er svært for mig.. og mangler sidste projektopgave som skal afleveret meget snart.. er der evt nogle som kan hjælpe en smule med den, evt nogle som måske allerede har lavet den før, jeg behøver ikke alle svarende en guide til hvordan man gør osv vil jeg også sætte pris på! Mange takk på forhånd!! 


Brugbart svar (0)

Svar #1
31. maj 2021 af Moderatoren

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med.

Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved.

På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med.

Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.


Svar #2
31. maj 2021 af Mimi823

det opgave 1-4 der driller mig


Brugbart svar (0)

Svar #3
31. maj 2021 af Moderatoren

Ok, så må du skrive, hvad det er, som der driller dig.


Svar #4
31. maj 2021 af Mimi823

#3

Ok, så må du skrive, hvad det er, som der driller dig.

jeg ved ikke hvordan jeg skal beregne de forskellige muligheders overskud, med hjælp fra hvilke formler... og tabellen med afsætning og pris fx mulighed 1 skal jeg så udregne overskuddet ud fra hver af de kollonner i tabbellen dvs overskud for 50 stk 95 stk osv eller skal de gøres samlet og hvordan gør man det hvis de skal beregnes samlet.. taget ud fra mulighed 1 .. tak på forhånd..


Skriv et svar til: Projektopgave - En ny softicemaskine?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.