Kemi

Reaktioner

21. september 2023 af sabrina132 - Niveau: Universitet/Videregående

Hej sp

Jeg har siddet med disse spørgsål i lang tid uden at held. Jeg ved at jeg skal bruge min kemibog, men jeg ved ikke, hvilken side, jeg skal slå op på. Min kemibog er over 2000 sider. Er der nogle, der kunne komme med et løsningforslag til disseopgaver, gerne med forklaringer. Filen er vedhæftet. Tak på forhånd. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. september 2023 af Moderatoren

Det er nok bedre, at du får at vide, hvor du kan det slå op henne? 


Svar #2
21. september 2023 af sabrina132

Jeg spurgte om hjælp til opgaven. Jeg har også læst andre stedet om dette emne. Men jeg har svært ved at forstå det. Derfor spørger jeg om, der er nogle, der har et løsningsforslag til disse opgaver, da de andre opgaver, jeg skal lave i opgavesættet minder om disse opgaver;)


Brugbart svar (0)

Svar #3
21. september 2023 af Moderatoren

Hvad har du svært ved at forstå?


Svar #4
21. september 2023 af sabrina132

det hele, hvis du ikke kan hjælpe, må du gerne lade vær med at skrive. Nu har jeg læst nogle af de andre opslag, som du har svaret på. Og jeg kan se, at det ikke er særlig brugbare og konstruktive svar, du kommer med;)


Brugbart svar (0)

Svar #5
21. september 2023 af Moderatoren

Betingelser for brug af Lektieforum på Studieportalen.dk:

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.

Besvarelse af indlæg

Lad, for så vidt muligt, være med at give endelige svar. Ofte er et hint meget mere værd for spørgeren end at få svaret serveret.


Brugbart svar (0)

Svar #6
21. september 2023 af Moderatoren

Prøv at skrive sammen med denne bruger med samme opgave:
https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=2077005


Skriv et svar til: Reaktioner

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.