Resultater: 15461 til 15480 af 436512
-
kvad. f(x)
ForumindlægNu spørger jeg måske dumt, men hvordan differentierer jeg kvad. f(x) vha. tre trins reglen? Er det det sammen som bare kvad. x? /: -
Skalering og Rotering... men....
ForumindlægHej med jer, Jeg har til opgave at skalere og dernæst rotere en firekant med hjørnerne (0,0), (4,0), (0,6), (4,6), og rotere med 45 grader. Dvs. punktet (x','y) bliver sendt i (x,y) (x') (x) (y') = A(y) (1 ) (1) Synes ikke rigtigt jeg har kunne finde en formel som gø... -
moms og procent
ForumindlægHej folkens. Er der ikke nogle som kan forklare mig hvordan man regner dette her ud. Er gået i stå. Tak på forhånd. 2. Hvor meget vil en dåse koste uden moms, hvis prisen stiger med 5 %? 3. Find prisen-ændrignen i procent uden moms hvis hvis en dåse stiger mtil 25,95 kr? Informationsboks. ... -
HJÆLP TIL TYSK!!!!!!!!
ForumindlægHej, skal lave en oversættelse af denne tekst til tysk: Migranter er personer, som for længere tid eller endda permanent forlægger deres bopæl til (in+akkusativ) et andet land. De har forladt deres land, fordi de søger bedre livsbetingelser eller måske arbejde i en ny stat. I Neukölln bor... -
Vigtige funktioner
Forumindlægopg. lyder:Maksimalpulsen antages at aftage lineært med alderen; tabellen viser sammenhængen mellem alder, a år, og maksimalpuls, p slag/min., hos 8 forspersoner. angiv en forskrift, der tilnærmet giver maksimalpulsen p som funktionen af alderen a. a 20 20 30 40 40 50 60 70 p 196 ... -
Nulpunkter
ForumindlægHej har denne funktion, som jeg skal finde nulpunkter for. F(x)=x^3-5x^2+4x Har sat den op som F(x)=0 x^3-5x^2+4x=0 Her går den så i stå. -
Fejlsætninger
ForumindlægHvor i ligger fejlen i følgende 2 sætninger? -. Have you thought of that the trip will become awfully expensive? -. Our forefathers worshipped the nature Der er 1 fejl i hver, og hvorfor? -
Hjælp til engelsk
ForumindlægHej, jeg har en engelsk stil, som meget snart skal afleveres - og da jeg ikke er særlig god til engelsk vil det være en rigtig stor hjælp, at få mine allerværeste gramatiske fejl fjernet. Jeg søger derfor en, der kan hjælpe mig med at rette nogle af fejlene i min stil på 1,5 side ( med 1,5 stør... -
Matematik, ligning udfra hyperbel asymptoter+punkt
ForumindlægJeg kender en hyperbels centrum (3,2) udfra dens asymptoter, jeg skal da finde ligningen når jeg får opgivet et punkt som den går gennem... hvad er opskriften :-) -
rettelse af lille engelsk opgave
Forumindlæghejsa, er der nogle der har lyst til at kæmme de værste lus i denne lille engelsk opg ud, på for-høns mange tak.../heterophoniatag jer ikke af tallene de hentyder til et ark med billeder...----Women in Cartoons(1) In this cartoon it is obvious that the secretary only is hired for her looks. She t... -
Cas: ti-89 titanium
ForumindlægKan ikke huske hvordan man hæver til en "n" rod foran kvadratrod? -
Toppunktsformel opgave. Opg 3.
ForumindlægJeg har rimelig svært ved opgave 3. Kan slet ikke finde ud af den. Har vedhæftet min aflevering. Håber der er nogen der kan hjælpe mig ;) -
Engelsk: lidt hjælp ønskes..
ForumindlægHey, er der en sød sjæl der vil kigge på mit engelsk... på forhånd mange tak!"det at han er stofmisbruger resulterer i at han er 'fraværende' dvs. at han isolerer sig selv fra omverdenen i og med at han undgår sin mor og sine venner" "The fact that he is a drug addict resul... -
kulhydrater og proteiner
ForumindlægHej SP Jeg har 4 spørgsmål, som jeg ikke kan finde ud af. Kan i hjælpe mig? (I skal blot svare spørgsmålene med ja eller nej). Sådan lyder spørgsmålene: Kulhydrat får blodsukkeret til at falde? Mættede fedtsyrer sænker blodets indhold af kolesterol? Kroppens vigtigste energidepot ... -
Gammel vise søges
ForumindlægJeg sidder her og mangler en vise ved navn:"Erindrer De, det var i Kongenshave" som er af Johan Ludvig Heiberg.Skal bruge den med becifring da jeg skal spille den.Håber nogen har den.På forhånd tak. -
Opløsning af vektor
ForumindlægHey..Jeg har et problem med at opløse en vektor i 2 linjer..Vektorer har værdien 2 kN,og skitsen med vinkler kan ses på:http://www.shadowweb.frac.dk/opl.jpg -
as og like
ForumindlægHej 1. They love foreigners like/as him. Hvordan ved man om det er as el. like? -
Nyttige ting til FSA.
ForumindlægHej alle. Ud over de basale ting som pc, ordbøger og skrive, regne og -tegnemidler, er der så andet ekstra, som jeg ville have nytte af at eje? Jeg ville også gerne vide, om der findes nogle fantastisk gode grammatikopsamlinger til tysk og engelsk? Alle forslag er gode :P - Kevin -
Høj- og lavkonjunktur
Forumindlæghej jeg skal redegør for lavkonjunktur og højkonjunktur. Er der en nogen som ved hva jeg skal ind på? mvh Karina -
Uden brug af lommeregner
ForumindlægJeg vil gerne integrere: y' = 1/√(1-x2) uden brug af lommeregner. Hvordan gør jeg det? En anden ting: Jeg vil gerne isolere k i følgende, også uden brug af lommeregner: (3π)/2 = sin-1(1) + k
