Matematik

Maple problem..

03. september 2013 af came (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Halløj. :)

Jeg er ny når det kommer til Maple, og programmet driller mig derfor nogle gange..

Jeg skal betragte to funktioner og lave et maple-plot af graferne for de to funktioner med x i et bestemt interval.

Funktioner kan jeg godt definere ved at skrive f(x): = bla bla (altså huske kolon før lig med), men jeg kan ikke få den til at lave en graf med x i det bestemt interval!

Er der nogle, der kender den rette måde at gøre det på?

Det er den nyeste udgave af Maple jeg har.

På forhånd tak for hjælpen. :)

 


Skriv et svar til: Maple problem..

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.