Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 19921 til 19940 af 106471
-
Tysk - oversættelse
ForumindlægHej :D Tysk er ikke lige min stærke side, så jeg håber at der er en der lige vil tjekke min aflevering igennem for fejl :) <span lang="DE" style="font-size:13.0pt; line-height:115%;font-family:"Times New Roman","serif";mso-fareast-font-family: "Times ... -
Tabel i latex
ForumindlægHvordan laver jeg en tabel i Latex? - Et latinsk kvadrat blandt andet. -
giv mig et svar!
ForumindlægHvad driver jer?! Jeg FATTER ikke hvorfor Mathon, Daniel TA, Sherwood og andre hjælper med de SAMME opgaver. Det er jo det samme trivielle matematik I vader rundt i. Det er ikke et negativt indlæg om jer. Jeg synes, at det er godt, at I hjælper andre. Respekt for det :) Men HVORFOR gør I det? -
er du god til konjunktiv tysk?
ForumindlægHej, hvordan oversætter man denne sætning: hvis jeg får en hund, bliver jeg glad. - Tak på forhånd xD -
Polynomier af den tredjegrad.
ForumindlægHej folkens. Der er nogle ting, ang. 3. gradspolynomier jeg gerne vil vide, som jeg ikke kan finde på nettet. (der står ikke særlig meget om 3 gradspolynomier i min hovedbog) 1. Hvilken grafisk betydning har a. 2. Angiv forskrift for et tredjegradspolynomium, som opfylder a. a >... -
eksamen b-niveau..
Forumindlæghey er der nogen der læggeer med nogle resultater til samligning fra eksamen idag 2årig-b niveau.. er bare lidt nervørs.. -
Giver man censor hånden?
ForumindlægHej alle!Er kommet helt i tvivl; giver man lærer og censor hånden, eller siger man bare pænt "hej"?? -
Skriftlig eksamen, hf-b
ForumindlægHermed følger kortfattede resultater fra dagens eksamen i B-niveau på hf. Der tages forbehold for regne- og trykfejl. Opgave 1 a) f'(x) = 1/x-10x Opgave 2 a) (a+b)^2-a*(a+2b) = b^2 Opgave 3 a) Grafen har et minimum i x=2, da fortegnsvariationen afslører, at funktionen er aftagende før ... -
Ordklasser
ForumindlægJeg kunne godt bruge noget hjælp til den en kort tekst, hvor jeg skal finde alle navneord, udsagnsord og tillægsord. Jeg skriver teksten ned først og skriver så de navnord og udsagsnord jeg selv har fundet. Jeg har brug for hjælp til at finde tillægsordne i teksten. ... -
Ingen som hjælper
Forumindlægjeg havde sat et oplæg ind om rettelse af en aflevering, vil spørger igen om der er en, som vil læse den igennem og rette sprogfejl osv.? -
Tangenter
ForumindlægI et koordinatsystem har en cirkel radius 10 og centrum i O(0,0), den har to punkter Cirklen har yderligere en tangent n, som er parallel med l. bestem koordinatsættet til røringspunktet R for n. l:6x+8y-100=0 og normal vektoren for l er (-6 8) Hvad skal man her?? -
Differentialligning hjælp haster
ForumindlægEr der en, der kan hjælpe med opgaven på vedhæftede billede. Jeg har løst opgave a og b, men jeg mangler hjælp til c, d, og e, Facit a) b) c) d) Ved at indsætte i differentialligningen fås at h(x) er løsning. e) Ved at indsætte i differentialligningen fås at k(x) ikk er løsning. Jeg... -
Hjælp til at rette min dansk stil før 1.12.08
ForumindlægHej jeg har lige skrevet et dansk stil.. Håber naturligvis nogen af jer ville hjælpe mig med at rette mine stavefejl. sprogfejl.OSV Opgave 1. skriv et essay om internettes sociale konsekvenser og etiske problemstillinger, Internettet sociale konsekvenser og etiske problemstillinger. I dette ess... -
Forskydning af graf
ForumindlægHej. jeg sidder med denne opgave: Grafen for g fremkommer ved at parallelforskyde grafen for f(x)=x^(2) med 4 enheder i x-aksens retning og -2 enheder i y-aksens retning. Bestem forskriften for g(x), og reducér den så meget som muligt. her er hvad jeg har prøvet at gøre g(x)=f(x-p)+k g(x)=f(x... -
Gym efter sommerferien ..
ForumindlægJeg skal starte på gym efter sommerferien med studieretningen Naturvidenskab: Matematik A, Fysik B og Kemi B. Som kunstnerisk fag har jeg valgt musik .. Jeg ville lii høre hvordan det er at gå i gym ? Er det meget hårdt ? Hvordan er fællesskabet? Hvordan foregår faget musik ?? Hvor lang tid skal ... -
At tale engelsk
ForumindlægJeg håber nogen kan hjælpe! Tak på forhånd! :) Jeg skal i 9. Klasse efter sommerferien, og jeg er ret dygtig i skolen, så jeg får kun 10- og 12 taller. Men i engelsk er jeg dårlig og jeg føler ikke jeg kan tale sproget, som... -
differentialregning
Forumindlægjeg skal differentisere funktionen: x/√(1+x2), jeg synes det ligner en sammensat, men jeg får ikke det samme som mit cas-værktøj.. hvilken formel? og så skal jeg bestemme en ligning for tangentplanen: g(x,y)= y* √(1+x2) i punktet P(1,1,g(1,1)) jeg finder vel først g(1,1)=1*√1... -
Studenterhuer
ForumindlægHej Folkens Kan se at jeg jo absolut ikke er det første der opretter denne debat, men jeg synes ikke det er til at finde rundt i mere overhovedet! Jeg er rimelig meget på herrens marks lige pt.! I vores hueråd er der nogenlunde enighed om at det er huerne fra ABC-Gruppen vi bedst kan lide, men at... -
En bøje
ForumindlægHej Hvordan griber man denne opgave an: [...] Nedenstående figur viser en cylindrisk bøje med diameteren 1,0 m og højden 0,75 m. Bøjen, der er massiv med konstant densitet, flyder i en væske med densiteten ρ [kg/L]. I det der ses bort fra alle andre kræfter end opdriften og tyngdekraften ønsk... -
Hvordan løse man ligninger
ForumindlægEr der nogen der kan forklare de grundlæggende regler i løsning af ligninger, for jeg er virkelig dårlige til det, så håber nogen kan forklare det. Tak på forhånd
