Søgning på: tove ditlevsen de evige tre. Resultater: 13181 til 13200 af 19441
-
Gramma
Forumindlæghvordan kan man forklare, rettelserne i de her sætninger på dansk, hvis man skal bruge grammatiske betegnelser? :) 1. There is a hole in the house roof. 2. The white mouses were cute 3. I did not get any informations 4. why didn’t you came to my party yesterday 5. He is walking down Oxford... -
Diagrammer!
Forumindlæghttp://peecee.dk/index.php?id=20743 Nogen Experter til stede som vil hjælpe mig med opgave 3! -
Lille tysk rettelse
ForumindlægHej. Kan nogle af jer være søde at rette min tyske opgave, den er overhovedet ikke lang, så håber at I gider ;-) Auf diese Bildet kann man drei Männer sehen. Sie ein Theaterstück zeigen. Um die Männer sind da viele Menschen. Die Menschen die Unterhaltung sehen. So was ist da auch hier in Dän... -
HJÆLP!
ForumindlægEn trekants sidelængder er hele tal og omkredsen er 8. Hvad er dens areal? -
Karakter i skriftlig dansk
ForumindlægHej, Jeg går på STX og vi har haft 2 skriftlige afleveringer for i dansk indtil videre. I den ene aflevering fik jeg 10. I dag fik vi den anden tilbage og til min store overraskelse, fik jeg 02. Jeg ved ikke selv, hvordan det kunne lade sig gøre og jeg må da indrømme, at det gjorde mig lidt tri... -
Algebra: 2. gradspolynomier
ForumindlægJeg kunne godt bruge lidt hjælp til 2. gradspolynomier - Da jeg skal lave en matematik afl. om det..\n\nProblemet er, at min matematik lære har været syg de sidste 3 uger, så vi har ikk fået forklaret hvad det er..\nSå jeg føler at jeg står lidt på bar bund..\n\nOpgaven lyder sådan her:\n·Præsent... -
Georg Mohr '06
ForumindlægWell, det fandt sted i dag. Hvordan gik det jer? Synes i opgaverne var svære nok? :P Tænkte vi kunne diskutere dem her, og evt. prøve at stykke en lille facitliste sammen.Jeg fik:1) 6(sqrt(3)-1)/62) (x,y,z)=(1,1,0)3) Fandt jeg ud af var forkert, det øjeblik jeg trådte ud af lokalet, så ingen grun... -
Spam
ForumindlægSom nogen måske har opdaget var der i aften et overordentligt stort angreb på studi, ved hjælp af vedholdent spammeri.Dette vil selvfølgeligt ikke blive accepteret, og da vi selvfølgelig anvender logfiler har vi nu den formasteliges IP adresse, og har anmeldt vedkommende til hans ISP. -
lektier
Forumindlæghvis en olietank kan indholde 1200 liter olie, hvad kan dens mål i cm så være? altså olietankens mål. -
Navngiv - CuS og BF3
ForumindlægDa jeg har fået nogle lettere mærkelige navne ud af det her, vil jeg gerne høre om der ikke er nogle der ved hvad de hedder: Altså CuS og BF3 på godt dansk. -
adjektiver
ForumindlægNogen der ved om der forskel på franske og danske adjektiver.?! -
find forskriften
ForumindlægJeg har svært ved at løse denne her opgave:\n\n_g(x)__x__\n5,6 - 20,6\n7,8 - 35,8\n9,2 - 56,8\n\nPotens funktion: g(x)=b*x^a\nFind tallene a og b og skriv forskiften for g. -
STX ELLER HTX?!??!
ForumindlægHej. Jeg er en 15-årig pige, der snart skal vælge en ungdomsuddannelse. Min drøm er at blive ingeniør fra DTU, men jeg ved ikke om jeg skal vælge STX eller HTX! Jeg vil gerne vælge linjen Bioteknologi som man kan få på begge gymnasier. Jeg er både god til de sproglige fag og naturvidenskabelige... -
Sne i stærk frost
ForumindlægHey Jeg har hørt noget om at det ikke kan sne i stærk frost. Jeg kunne bare godt tænke mig at få bekrætet at det er sandt (og hvorfor?), da det lyder lidt mærkeligt. Nedbøren må vel falde på en eller anden måde. Jeg har søgt noget på det uden held. Er det bare røgter, eller er der noget om sn... -
Bevise sandsynlighedsfunktioner
ForumindlægHej, Nogen der kan hjælpe med denne opgave? https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=427689 Der er et svar i tråden, men det lader til at linket i svaret henviser til et billed, der ikke eksisterer mere. Tak på forhånd. -
vækst Vigtigt hjælp !!!!
Forumindlæghey alle sammen kunne virkeligt godt bruge noget hjælp til denne her Energiinsentitet for danmark og polen i årene 1994-2005 Energiintensitet 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 Danmark 151 147 162 146 141 132 125 127 124 128 120 Polen ... -
Nirvana - Buddhisme
ForumindlægHej. Jeg skal lave en opgave om nirvana inden for buddhisme. Jeg har ikke den store viden inden for nirvana, kun de ´´basale´´ ting. Jeg har fået opsat en problemstilling, og fået den godkendt. Ville bare lige høre, om der var en herinde, som ved en masse om nirvana, hvis jeg kunne lave flere ... -
Henfaldsskemaet
Forumindlæg228--- Th er α-radioaktiv.90Opskriv henfaldsskemaet for denne kerne.Er det noget med det der A, Z, X ?Men hvad er det jeg skal gøre med det...? -
hvad menes der ?
Forumindlæghvordan viser man: hældningen for grafen for resistans som funktion af længde er ρ/A jeg har tegnet grafen og fundet lignigen er ρ for kanthal? -
forklaring
Forumindlæg"Forklar hvorfor isomeri ikke kan forekomme i alkaner."???Lille hint?
