Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 15661 til 15680 af 19042
-
Pensumet til Dansk Mundtlig
ForumindlægHey Folks.. eksamenstid :S! Skal op i dansk her på onsdag og sidder nu og kigger på pensumet.. min dansklærer har aldrig været god til at forklarer sig, så jeg søger hjælp hos os.. Jeg ved man ikke kommer op i en kendt tekst i dansk, men en der ligner noget fra pensummet.. så synes jeg bare det ... -
oxford og cambridge
ForumindlægHej.. Hvor kan man så hvor mange karakter man skal have for at læse jura på oxford og cambridge i England? Jeg har været inde på deres hjemmeside, men kunne ikke se hvor adgangskravene var.. hilsen mikala -
Cos, sin og tan
ForumindlægHej Jeg skal op i en reeksamen i skr. naturfag her den 29., hvilket jeg simpelthen fatter nada af. Jeg vil derfor høre om, der er nogen, der gider forklare mig cos, sin og tan, og hvad man bruger det til - eller bare har nogle letforståelige notater, som jeg kan få. Jeg har lige lært løsning af ... -
At gøre en stil spændende...
ForumindlægHejsa. Jeg skal skrive en stil om mig selv. Umiddelbart kan jeg jo sagtens skrive en masse om hvor jeg bor, fortælle om min familie osv., men jeg synes at det bliver for kedeligt. Har i nogle tips til hvordan jeg kan gøre min stil lidt mere spændende og underholdende at læse? Ved ikke om ... -
Matematik 3. g
ForumindlægFiguren til højre viser gavlen af en parabelformet hal. a) Indlæg gavlen i et koordinatsystem med 2.akse gennem parablens toppunkt og bestem en forskrift for det andengradspolynomium, der har parablen som graf. I gavlen skal der indsættes et rektangulært vindue, der går helt ned til gulvet og h... -
Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej, skal op i Fysik/Kemi eksamen på Fredag kl. 800. Så er i fuld gang med at forberede, altså læse alle de kopi sider jeg har fået. Og lavet en disposition - for hvert emne. - Emner man kan komme ind på - Forskellige ting, jeg kan fortælle om og komme ind på - til eksamen Den sidste er hvad d... -
OECD
Forumindlæghej er der nogen der ved noget om OECD vil i så ikke bare skrive alle de informationer i har? :D på forhånd tak -
Kemi på A-niveau?
ForumindlægHej alle, Det forholder sig sådan, at jeg inden december skal have besluttet, hvorvidt jeg vil hæve et fag eller vælge et nyt valgfag i 3. g. Min nuværende linje lyder: Biotek A, Matematik A og fysik B. Indtil nu har jeg været fast bestemt på at hæve kemi til A-niveau, da biotek teknisk set kun... -
Angiv løsningerne til ligningerne
Forumindlæg5x-3 = 6x+18 Hvordan gør man? -
Differentialligninger
ForumindlægNogen der kan hjælpe med den vedhæftede opgave? :) Jeg skal bevise at den øverste ligning er løsning til differentialligningen Jeg har prøvet men kan ikke helt få det til at fungere... -
Komplekse tal
ForumindlægHvis jeg gør følgende med det komplekse tal: √((-√3)^2+i^2) hvorfor bliver det så 2 når i^2 er -1 -
Homo Faber!!
Forumindlæger der nogen, som har nogle homo faber noter liggende! ville meget gerne ha' fingrene i dem(: på forhånd tak! -
haster hjælp
ForumindlægSkal op til fransk mundtlig eksamen i morgen. har skrevet hvad jeg skal sige og kan det hele uden ad, men problemet er bare at teksten er for kort. min fremlæggelse tager kun 3.50 min. mens den skal tage 5 min. er der nogen der har forslag til hvad jeg evt. kan til føje, og det vil være meget ra... -
Forskel på et "bevis" og et "løst argument"
ForumindlægHej. Jeg har et problem, vi har nogle få såkaldte "løse argumenter" i eksamenspensum i matematik. Jeg skal op imorgen, og er stensikker på at min lærer vil spørge hvad forskellen på et rigtigt bevis og et løst argument er. Er der nogen der kan hjælpe mig med det. et ex på et af de løse... -
Odysseen 10. sang
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan finde noget til 10. sang? -
Islam/Kristendom fjender?:s
ForumindlægHej alle sammen. Kristendommen og islam er to meget udbredte religioner i danmark og verden for den sags skyld, hvad er der så forskelligt mellem de to religioner... Vi tror alle på den samme GUD men hvidt forskellige profeter?!... jeg oplever at kristne nedser på muslimerne og også omvendt for ... -
Eksempel på løsning af komplekse polynomier?
ForumindlægHejsa jeg har et polynomie jeg skal finde rødder på? z6+i16z3-64=0 (komplekst) Jeg har set formlen men kan ikke helt komme i gang. er der en der har mod på at hjælpe lidt? :) -
USA og den nye verdensorden.
ForumindlægNogle der har noter til USA og den nye verdensorden? PFT! Mvh LouiseAmalie -
Signalhuset .. ?
ForumindlægHej folks Fra september skal jeg læse på KU og har derfor naturligvis som så mange andre søgt kollegiebolig, både selvstændige kollegier og kollegier administeret af CIU og KKIK. Jeg har nu fået tilbudt bolig i Signalhuset i Ørestaden og ville derfor høre alle jer rare mennesker, om I vidste no... -
Termodynamik Opg.
ForumindlægEn der vil tjekke denne opgave for mig?? som resultat for a)'eren får jeg 0,410 kg og i b)'eren får jeg 2,5977 g og c)'eren kan jeg ikke regne mig frem til.. :S link til opgaven: http://www.fluii.dk/uploadok.asp?name=FluiiDK-1774.jpg&size=388675&titel=Opgaven&nick=&id=1774 takke...
