Søgning på: spansk noter. Resultater: 16481 til 16500 af 20423
-
TYSK - ER DET RIGTIGT
ForumindlægHej folkens skal skrive en tysk stil om hva der sker i en bil på vej til en ferie eller i selve ferien!!! Men ved ikke om jeg kan starte således: In meine Ferien war ich mit meine Familie in Türkei. Erst wir waren in unser Heimatstad Sivas. HJÆLP! -
Fransk oversættelse
ForumindlægHej, jeg har et par danske sætninger, som jeg havde til opgave at oversætte, håber der nogle, der lige vil kigge på dem og evt. rette dem, ville jeg sætte stor pris på! Michèle er Nathalies veninde. Hun møder hende på gaden og de går ind i Bazar de l’Hôtel de Ville for at ... -
hvordan løser jeg denne ligning
Forumindlæg5 = 3 3x-4y+3 2x-3y+2 6 = 5 4x+3y+1 3x+4y-5 det er en ligning med to ubekendte :D -
en der lige vil kigge en kort tysk tekst igennem
ForumindlægMein Ferien Meine Familie und ich planen immer die Ferie zusammen. Letzten Sommer sind wir nach Barcelona gefahren. Wir hatten zu den Urlaub Geld gespart. Mein Mutter hatte die Planung gemacht. Sie hatte Flugtickets, Hotelzimmer, Auto ect. Gebucht. Ich hatte mit meine Schwester Koffer gepacht. ... -
tegn grafen for f ( wordmat)
ForumindlægHej jeg sidder med en ogave hvor jeg skal tegne graften for f. ( opgave vedlagt. ) men jeg for ikke et ordnligt resultat? jeg er først ved at lærer wordmat, så jeg er ikke så god til det endnu.. er der nogen der kan hjælpe mig med opgaven? -
Bestem koordinatsættet til hvert af punkterne a og b
ForumindlægHej jeg har denne opgave, som skal kunne løses uden hjælpemidler. er der nogen der vil hjælpe med det :-) opgaven er vedlagt -
integral
ForumindlægHej SP. Jeg sidder og skal integrere udtrykket -x^3 + 8 og kender godt reglen, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg skal forholde mig til minusset. Jeg får F(x) = -1/4x^4+8x? Men det er ikke korrekt? Hvordan skal jeg gøre det? Kan I forklare mig det? -
f’(x)=0
ForumindlægHej. Jeg skal beregne f’(x)=0 for funktionen som jeg har skrevet øverst. Men så tænkte jeg at jeg først skal forkorte udtrykket og gange tallene ind på paranteset før jeg differentierer. Men nu er jeg i tvivl om jeg kan differentiere det som jeg er nået frem til eller om det er helt forkert forko... -
Hospitalsfysik
ForumindlægHvor stor er halveringstykkelsen for 100 keV røntgenstråler.i luft, når den linære absorptionskoefficent ved denne energi i luft er 0,0192 m^-1 forstår det simpelten ikke -
Hvorfor vil baserne i hovedgruppe 15 og 16 ikke være baseacceptor.
ForumindlægHvorfor vil baserne i hovedgruppe 15 og 16 ikke være baseacceptor. Hvad er det der så specielle ved dem, at de ikke vil optage en H+ fra en syredonor, men derimod vælge at fjerne H+ -
Oversættelse
ForumindlægHar gjort mit bedste. vil meget gerne høre hvis noget af det er forkert. 1. Jeg ventede 2 timer. - Ich wartete 2 Stunden. 2. Du fortalte mig, at du boede hos dine forældre. - Du erzähltest mir, dass du bei deinen Eltern wohntest. 3. De spurgte altid efter ham, men jeg svarede, at han aldrig besø... -
Bestem en stamfunktion gennem et punkt
ForumindlægHej folkens jeg har følgende opgave som skal løses step for step. Det er nemlig det min lærer vil have. Det lyder således En funktion F er givet ved F(x)=x^3+x^2-3x a) Bestem den stamfunktion til f, hvis graf går gennem punktet p(2.8) Jeg ved at stamfunktionen til min funktion er 1/4x^4+1/3x... -
engelsk stil
ForumindlægJeg håber nogle kan hjælpe mig, det kunne være fedt! :) -
Køreprøve
ForumindlægSå er det ved at være tid at jeg skal til køreprøve! Og er så bange for at dumpe. :( Nogle råd? Hvad dumper man på? Hvor mange "småfejl" er tilladt? Det er især det med at se over skulderen der er træls.. -
Passive and active voice
ForumindlægHej Det der er understreget i det lille afsnit står som "passive voice". Det jeg så skal have gjort er, at skrives det om, så det står som "active voice" og det har jeg haft problemer med, da jeg ender med, at skrive hele afsnittet om. Det blev min lære ikke glad for :-( Er ... -
newton og kepler
ForumindlægJeg ville hører om der er nogle der kunne anbefale hjemmesider (på dansk),bøger osv. der omhandler gennemgang af matematikken bag newtons og Keplers love. Jeg skal skrive opgave i fysik og historie om verdensbilleder , det bliver noget om tycho brahe, kepler og newton, og noget om ellipser sådan ... -
Redoxreaktion
ForumindlægJeg skal have afstemt denne redoxreaktion: Cu2+ + I- --> CuI + I2 Burde den ikke være afstemt bare ved at sige: Cu2+ + 3 I- --> CuI + I2 Problemet er at så stemmer ladningen ikke, hvis jeg afstemmer ladningen så får jeg tilføjet nolge H, og så skal jeg tilføje vand på den anden s... -
Rettelse af Engelsk
ForumindlægEr der et sødt menneske derude der kunne tænke sig at kigge mit engelsk igennem?:) -
'Filosofi for begyndere'
ForumindlægHejsa, Jeg har valgt filosofi C i 3.g, men vil gerne starte med noget filosofi inden da. I den forbindelse ville jeg høre, om I kan anbefale nogle gode bøger til at starte op med? Kunne godt tænke mig at læse noget Kierkegaard, men formoder bare, at det ville være forholdsvis uforståeligt, når j... -
Implikatnionstegn
ForumindlægHvorfor bliver to falske udsagn vha. et implikatnionstegn til et sammensat sandt udsagn?
