Søgning på: de måske egnede. Resultater: 17201 til 17220 af 29788
-
AT emne til Dansk og samf - hjælp
ForumindlægHej, er der nogen der har nogen ideer til, hvilket emne jeg kan skrive om i min AT opgave? - Jeg er helt lost og ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive om.:/ Begge fag er a-niveau. Tak på forhånd! -
At dumpe reeksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg dumpede min reeksamen i dag, og ville høre hvor ofte dette skete. Hvis nogen har en succeshistorie, må i meget gerne dele den med mig, jeg har brug for noget der opmuntre mig :) -
HDL-Kolesterol i blodet
ForumindlægHej vi er igang med at skrive AT, og vores overemne er alternativet. Vi har valgt at skrive om alternativet for HDL-kolesterol i blodet. Hvorfor er det ikke godt at have HDL-kolesterol i blodet? Der er åbenbart nogle forskere på KU, der er kommet frem til at alt for højt niveau af HDL i blode... -
Logistisk vækst (Hjælp)
ForumindlægEr denne opgave rigtig? -
Hovedsætninger og bisætninger
ForumindlægHejsa, jeg har indelt en af Helle Helles tekster i hoved og ledsætninger. Ifølge mine øjne har jeg gjort det rigtigt, men det er selfølgelig godt at få andre til at se fejl man ikke selv kan se. Er der derfor ikke en venlig sjæl som lige gider at tjekke det igennem, det tager højst 5-6 min De gu... -
Knoglevæv HASTEER!!
Forumindlæghej!! har brug for MEGET hurtig hjælp...har vedhæftet et billede, parafinsnit. jeg skal finde osteoblaster, osteocytter, osteoklaster..... tak på forhånd -
Vurdering af litterær artikel i dansk
ForumindlægHej SP! Jeg har været til skr. eks. i dansk, og jeg ville spørger, om der er en lærer som har lyst til at vurdere min analyse af novellen "Lus" som er skrevet af Lotte Kirkeby? Jeg regner personligt ikke med, at jeg får tolv, idet jeg blev presset med tiden til sidst, men jeg håber i ... -
GMO
ForumindlægHvorfor er det kompliceret at genmodificere eukaryote organismer end prokaryote organismer?? Tak på forhånd :-) -
Jeg har nogle få spørgsmål, hvis nogen er villig til at hjælpe mig, vil jeg være mega taknemlig.
ForumindlægHej søde venner, Jeg har fået disse karakter for disse fag, men jeg er nysgerig over hvilke der kommer til at tælle med og hvilke som ikke gør. Kan nogen hjælpe mig med det? Dansk A mundtlig 7 (har ikke fået karakteren for den skriftlige, men forventer også et 7 så lad os sige det) Dansk A skr... -
Cubakrisen
ForumindlægHej. Jeg er ret sikker på at jeg gerne vil skrive SRP om Cubakrisen, da jeg synes det er det mest interessante. Jeg har valgt fagene Samfundsfag A og Historie A. Jeg dog ved at være kørt helt død i at finde en problemformulering og de dertilhørende ca. 3 underspørgsmål (redgørelse, analyse, disk... -
Arealfunktion - integralregning
ForumindlægJeg skal løse arealfunktionen for f. (vedhæftet) Jeg ved ikke lige, hvordan jeg skal gøre det, da jeg ikke kun huske, hvordan man finder stamfunktionen til en funktion, hvor der er ganget noget sammen. På forhånd tak for hjælpen -
procentvækst i indeks
Forumindlægjeg ved ingengang hvordan jeg skal starte, om der nogen der kunne hjælpe lidt med disse spørgsmål I et aktieindeks er en investering historisk blevet fordoblet hvert 10. år. a) Beregn den årlige procentvækst i indekset. Anton ønsker at investere i dette indeks. Han vil gerne kunne sælge sin i... -
Bøjning af "kann"
ForumindlægHejsa Jeg har brug for lidt hjælp til Tysk Egentlig er jeg ret god til det (12 i skriftlig tysk) Men jeg har et lille problem, jeg er nemlig ikke sikker på om denne her sætning er rigtig da jeg er usikker på bøjningen "Ich liebe meine Familie, aber ich kann sie auch wirklich müde werden... -
Adgangskvotienten
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er så nervøs for om jeg bliver optaget på studie her om lidt. Vil gerne høre om I tror adgangskvotienten vil falde eller stige i år. Jeg er klar over det er ekstremt usikkert at vide, men hvad tror I? -
fysika
Forumindlægd -
hvorfor er cirklen perfekt
ForumindlægHej, er der nogen der kan give en forklaring på hvorfor cirklen er perfekt? -
Prisen på en isvaffel
ForumindlægHej! Jeg har et problem som jeg ikke kan finde ud af. Opgaven lyder: En isvaffel består af en vaffel og et antal kugler. Der er kun en størrelse vaffel og alle typer kugler koster det samme. En isvaffel med 2 kugler koster 36 kr, og en isvaffel med 6 kugler koster 68 kr. Hvad koster vaflen a... -
Transportteknologien under 1. verdenskrig
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp i historie om "transportteknologien under 1. verdenskrig" Det er svært, at finde nogle oplysninger om transportteknologien under 1. verdenskrig... Nogen som har noget viden om transportteknologien under 1. verdenskrig? Det ville være en stor hjælp! - Ma... -
Klage vedrørende skriftlig dansk eksamen?
ForumindlægHej allesammen Har lige fået karakterer for afsluttende skriftlig eksamen STX 2019. Jeg har fået 4 i dansk for mit essay om "Meningsdannelse på de sociale medier", hvor jeg ellers plejer at få væsentligt højere karakterer. Jeg overvejer derfor, om jeg skal klage, men vil lige høre je... -
Indledning til en debatterende artikel
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en debatterende artikel, og jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive min indledning og hvad den skal indeholde. Er der nogen der kan hjælpe? Tak på forhånd.
