Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 17941 til 17960 af 75430
-
Differentialligning
ForumindlægHalløj, håber der er nogen som kan hjælpe med denne opgave:-) Underøg om f(x) = x^3 + x^2 - 3 er løsnignen til differentialligningen dy/dx - 3y = 3x^3 + 2x + 9 Tak for hjælpen -
Hjælp til Komplekse tal.
ForumindlægHej til Alle. Jeg har en opgave, so jeg ikke kan løse. Ville nogen hjælpe med opgaven? Opgaven: Skriv tallerne på formlen r *ei*θ 27 - i * 9 *√3 Håber, at nogen vil hjælpe med opgaven -
Cosinus, find c - hvad er gået galt?
ForumindlægHej Jeg skal finde c i følgende formel Cos(90)=9/c Har gjort således: Cos(90)*c=9 c=9/cos(90) Men resultatet siger divide by 0 error på lommeregneren? -
funktioner hjælp
ForumindlægHej, Er der nogen som kan hjælpe med opgave 8 og 9? mvh Carolina :) -
Færdighedsregning
ForumindlægHej! jeg er i gang med at lave en frivillig færdighedsregning da jeg snart skal til terminsprøve. Men det er nogle opgaver som jeg har svært ved, så jeg har brug for en forklaring. Der er måske lidt mange opgaver, men håber alligevel i vil hjælpe! :) 1. Sæt literprisen for sodavand i rækkefølge... -
forskellen
Forumindlæghvad er forskellen mellem unge muslimer og unge dansker? - hvor opstår det ? - hvad gøre at der dukker en forskel op mellem de unge muslimer og de unge dansker? - hvad kan gøre for at formindske forskelligheden? -
HJÆLPER til stil-skrivnig
ForumindlægHej jeg vil lige vide om der er en der har lyst til at hjælpe mig med at skrive stil, som jeg ikke er så god til. Jeg går i 1g. p.s. det betyder meget for mig at få i hvert fald lidt høje karakter i dansk og selvfølgelig også de andre fag. Så jeg håber virkelig at der er en der kan hjælpe mig, el... -
Er mine sætninger rigtige? (4 i alt)
ForumindlægHejsa! Jeg har oversat disse sætninger fra dansk til tysk. Kan i fortælle mig, om de er korrekte eller ej, og evt. hvad fejlen er? 1. I begyndelsen virker disse kvinder, som om de er helt normale. - Am Anfang wirken dieser Frauen, als ob sie normale sind. 2. Hævnen kan være planlagt. - Die Rache ... -
Tjernobyl katastrofen
ForumindlægHej alle Går i 3.g og er i gang med AT-projektet, som i år lyder på Katastofer. Jeg har valgt Tjernobyl, men mangler nogle udsendelser fra (helst) Dr1. Jeg søger primært efter udsendelser, som blev vist forholdsvis kort tid efter at ulykken fandt sted. Disse skal analyseres med den humani... -
6 A-fag
ForumindlægHej Jeg har tænkt rigtig meget omkring 6 A-fag, jeg tænker at fagene er Dansk A, Historie A ( som er et krav på STX) Fysik A, Kemi A, Matematik A og Engelsk A Jeg ville spørge nogle, som har prøvet det, hvordan var det angående med afleveringer og lektier. Jeg er godt klar over, at arbejdsbyrd... -
Spansk. HJÆLP MIG :(
ForumindlægHej. Jeg ville egentlig bare høre om der var nogle flinke spansk-talende personer derude der kunne være så hjertelige at tjekke om nogle sætninger på dansk oversat til spansk er korrekte. Det ville være rigtig dejligt og det drejer sig om ca. 10 sætninger. Hvis i kan hjælpe mig må i meget gerne s... -
Tuberkulose
ForumindlægKender I nogle hjemmesider om tuberkulose? -
Eksponentielle funktioner
ForumindlægHey er der ikke lige en der vil hjælpe mig jeg ved ikke hvordan man laver den... og har brugt rigtig meget tid på dem... her er den: Betragt funktionen: y=5*1,47^x Bestem den procent vise ændring i y, når x-tilvæksten er 1. og Med hvor mange procent vokser y, når x vokser fra 7 - 9 Kan i ikk... -
Statestik
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man kan lave de to opgaver jeg er lige gået igang med statestik som en supleringskurs og kan ikke helt finde ud af at lave de to!! Et vigtigt princip i forbindelse med digital kommunikation er kompression, hvor man, kort fortalt, koder de hyppigst forekommende meddel... -
binomialtest
ForumindlægHvordan laver man en en binomialtest på fx Dansk folkeparti? -
Bedre? Kan man det
Forumindlæghvordan kanman blive bedre til dansk, er selv dansker men.. -
Hjælp til spansk oversættelse
ForumindlægHej :)Her er en dansk tekst som skal oversættes til spansk. Der nogle enkelte ord jeg har skrevet med stort, det er de ord der har forvirret mig specielt... Selvom jeg nu synes det hele var ret svært. Men jeg har da gjort et forsøg.Håber der er nogle der vil hjælpe.. Selvom den er lidt lang.André... -
Rettelse af kort oversættelse!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har en kort oversættelse, som jeg ville sætte stor pris på, at få rettet af en venlig sjæl!I må MEGET gerne skrive hvad jeg har gjort forkert !!DANSK TEKST:I slutningen af det forrige århundrede udvandrede mange mennesker fra hele Europa til Amerika. Når en familie havde besl... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Jeg håber, at nogle vil hjælpe med at oversætte disse sætninger til engelsk. På forhånd tak og rigtig god sommer :D 1) Jeg er ikke særlig god til engelsk, men jeg vil gerne lære det 2) I må gerne rette mig. 3) Jeg vil gerne prøve, at stå på egne ben inden jeg er færdig med gymnasiet. 4) J... -
Oversættelse
ForumindlægHej er der nogen der lige vil se min oversættelse igennem og se, om jeg har lavet nogle fejl? Den danske tekst: Utilfredsheden med forholdene i DDR voksede i løbet af 80´erne, fordi produktionsapparatet blev mere og mere nedslidt og økonomien dårligere og dårligere. Den manglende ytrings-, ...
