Søgning på: amish folket. Resultater: 18001 til 18020 af 19974
-
Der findes grunlæggende to slags mennesker
ForumindlægJeg skal skrive dette essay om To slags mennesker. Det er et billede af Wulffmorgenthalor - Et menneske der bygger op, og en der river ned. Jeg har virkelig brug for hjælp. -
Hjælp til Pasteurisering
ForumindlægJeg skal skrive SRP om louis pasteur og pasteurisering, Nogle der har skrevet en god opgave om dette. skal skrive i biologi og historie. Har brug for hjælp til at få det formuleret, altså den biologiske del. På et højt niveau. tak :) -
Smidt ud for 3 fraværsdage
ForumindlægHej. Jeg og min kone bor i Odense. Vi har en søn i pleje i Nakskov.. Ret langt væk. Kommunen vil adoptere ham væk, hvilket vi siger nej til. Derfor indkalder kommunen til et møde. Jeg meddeler så skolen at jeg ikke kommer den fredag, fordi jeg skal til møde med kommunen. Her fortæller kommu... -
Persisk/Arabisk matematik - Omar Khayyam
ForumindlægHej. Jeg skal snart til at skrive en SRP om geometriske løsninger for 3. grads ligninger med udgangspunkt i Omar Khayyam, problemet er dog at jeg ikke helt forstår, hvordan han løser ligningerne. Er der nogen der har den relevante baggrundsviden til at hjælpe mig med det? -
Værdier
ForumindlægHej. Jeg skriver en opgave om værdier i et dansk essay. Hvordan vil i definere værdier, og hvad er det for jer? -
Generel SRP-tråd :)
ForumindlægHej Jeg kunne ikke lige finde den anden tråd. I denne tråd kan vi dele vores erfaringer, frustrationer og gode øjeblikke med SRP'en. Hvor langt er I nået? Hvad irriterer dig mest ved opgaven? Føler du dig meget stresset? Bare skriv, hvad der falder jer ind :) -
Usa=supermagt.. Nej TAk!
ForumindlægNår vi nu ser et land som USA, der den nuværende supermagt her på jorden, kommer jeg til at tænke på at et land som dette, slet ikke bør have al den magt.. ud af verdens samlede befolkning udgør USA kun 5%, ergo, USA varetager interesse for 5% af verdens befolkning + allierede. samtidig er USA ... -
Ret fejlene :-)!
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl herinde som vil være så flink at rette fejlene i min Spansk stil? En el día de la familia española moderna hay un pequeño número de niños pequeños. La tasa de natalidad en España es muy bajo, alrededor de 1,2 hijo... -
FYSIK OPGAVER - HJÆLP! (DET HASTER)
ForumindlægHej. Er der nogen der ude, som har lavet opgave: 47, 54, 68 og 69 i fysik-bogen B2 - det starter fra side 79. Helst med forklaringer også! Hvordan i har fundet frem til resultatet og så videre... Jeg har ligget syg i over en uge - så jeg har ikke været med til hvad klassen har gennemgået, håber v... -
DÅRLIG I SPANS! HJÆLP MIG :´(
ForumindlægHej alle . er der en der gider rette i min stil?? Jeg er rigtig meget i tvivl om jeg har gjort det rigtig , og min grammatik stinker. jeg ved godt den ser ret stor ud, men den er kun på 230 ord, og det nederste er stilen på dansk ! på forhånd mange tak ! ¡Hola todos! ¿Cómo v... -
fedme
Forumindlægjeg er næsten færdig med min synopsis om fedme, men kan stadig ikke finde en forudsigelse/fremskrivning om hvordan fedmen bliver i fremtiden ? er der nogen der kan finde noget, og evt. hjælpe mig med at finde de nyeste tal omkring fedme ?? -
Hjælp til en afleveringsopgave.
ForumindlægSidder med følgende og ved simpelthen ikek hvad jeg skal!: http://peecee.dk/upload/view/218426 En der kan hjælpe? -
engelsk futurum - er dette rigtigt??
ForumindlægHar nogle opgaver for til om 3 dage. Jeg har lavet sætningerne, men er ikke sikker på det er rigtigt?? 1) da hun rejste, sagde hun, at hun kom tilbage om en måned. 2) hun vidste, at hendes mor blev vred, hvis hun først kom hjem efter midnat. 3) hans lærer sagde, at han blev smidt ud, hvis han ble... -
Hvad synes I om skatteudspillet?
ForumindlægJeg har her lavet et forslag til et skatteudspil der skal blotlægge Danmarks fremtidige skattesystem som er rustet til den internationale konkurrence. Hvad siger I til det? Skattelettelser: 1. Fjern topskatten. 2. Fjern bundskatten. 3. Fjern arbejdsmarkedsbidraget. 4. Fjern sundhedsbidraget. 5. S... -
Filosofi i 1. g?
ForumindlægVidste ikke lige hvilken kategori det her passer ind i, men nu opretter jeg det her... Jeg går i 9., og skal nu til at finde et gymnasie at søge ind på. Jeg vil meget gerne have filosofi (helst på A niveau, men hvis det ikke kan lade sig gøre er andet fint) men kan kun finde det som valgfag, hvil... -
Dio eksamen
ForumindlægHej Er der nogen der har været til eksamen i DIO, vil gerne høre jeres erfaringer. Efter hvad vi har fået forklaret, så er det som at være til eksamen i Erhvervscase, det hele drejer sig om fremlæggelsen. Er det også hvad I har fået fortalt???? -
Hvad skal jeg vælge efter 9.klasse ?
ForumindlægJeg har omkring to måneder til at finde ud af hvad jeg vil efter 9-klasse, men jeg ved det bare ikke. Jeg har overvejet det alm. gymnasium, men der er bare en del fag der som jeg ikke synes så godt om. Så har jeg også overvejet HF, som jeg egentlig synes meget godt om, der er bare lige det pr... -
At tage 3.G om - Opgradering af dumpet matematik C
ForumindlægHej alle. Jeg er en dreng der går i 3.G. Jeg har bestemt mig for at jeg vil søge ind på Jura-studiet. Som sådan er mine karakterer i de fag jeg har og har haft rigtig fine, mit problem er at jeg med mine nuværende karakterer liiiiiige ligger med røven i vandskorpen i forhold til dette års adg... -
Mængden af matematik på HHX
ForumindlægHej :) Jeg skal have valgt gymnasie inden den 5. februar, og jeg er rimelig sikker på, at jeg vælger HHX (skal til åbent hus der den 2. februar), men jeg er en lille smule bekymret for mængden af matematik i fagene. Jeg er godt klar over, at der med økonomi også følger tal, men hvor meget af ... -
Frustreret elev af fjernundervisning
ForumindlægMin lærer giver ingen oplysninger, hverken vedrørende eksamensvilkårerne eller om selve de fornylig offentliggjorte spørgsmål. Har skrevet mail til hende, men INTET SVAR. Er der nogen som har været tilmeldt fjernundervisning på matematik B, og kan fortælle mig hvor jeg kan finde eksamensspørgsmål...
