Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 18661 til 18680 af 106471
-
SNYD! -3 i alle eksaminer!!!:O
ForumindlægHej SP'ER Jeg var oppe til terminsprøverne, for ikke så lang tid siden. Resultatet er blevet således, da jeg har snydt til alle terminsprøverne: Tysk samlet:-3 Dansk samlet:-3 Engelsk samlet: -3 Matematik samlet:-3 Hvis jeg tager alle -3'erne med i mit gennemsnit ligger det på 10.0... -
Monotoniforhold
ForumindlægHej nogen der kan hjælp med spørgmål b? -
Jeg er lost
ForumindlægI den første opgave a) har jeg taget f' og f værdierne samt punktet 2 og sat ind i Tagentens ligning: y=f'(-4)*(x+2)+f(5) og fået ligningen y=-4x-3 er dette rigtigt? Næste opgave a) har jeg brug for et hint til at komme i gang. Sidste opgave a) Jeg tænker at bruge "Substitut... -
hænger intelligens og faglighed sammen?
ForumindlægHej SP!! Jeg har for et stykke tid siden været til session i Forsvaret, hvor jeg fik målt min intelligens i form af testen BPP. I denne test fik jeg 29 rigtige ud af 79, hvilket er i den lave ende af kategorien, der betyder at jeg ifølge testen har en lav IQ. Problemet er bare, at jeg anser... -
Hvordan får jeg denne funktion over på formen for en ellipse? - kvadratisk programmering
ForumindlægHej, jeg har en funktion DB = 2x^2 + 18x - y^2 + 8y Jeg skal nu forklare "hvilken figur niveaukurverne viser" Jeg har prøvet at kvadratkomplettere men jeg ender ud med at skulle dele alle led med 56,5 og det giver ikke mening. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe. -
vil høre jeres meaning der går på Vuc hf eller har gået.
ForumindlægHej , Jeg er 17 og er en udlændning som har boet i Dk 4år . Jeg fylder 18 i Dec inden Jul. jeg har besluttet mig at tage Vuc Hf efter jeg er færdig med 10 klassen fordi det har enkelstfag men der er nogle problem min mor som er også en udlændning. hun synes at det er dårligt ide at tage vuc ... -
hjælp hjælp please
ForumindlægHjææææææææææææææææææææææææææææællllllllpppp !!!!!!!!!!!!! I denne opgave udbygger vi undersøgelsen ved også at inddrage en almindelig campingspritbrænder og et gasblus . i disse tilfælde er der tale om omsætte kemiske energi (i hhv sprit og gas) til termisk energi i vandet Eleveret = B x m e... -
Bjælke og kræfter - haster..
ForumindlægSpørgsmål 2 og 3 under opgave 1. Nogle der kan hjælpe her, jeg er virkelig i tvivl om fremgangsmåden til besvarelsen -
Opgave
ForumindlægHej er nogle som er søde og rette min skriftlig aflevering der skal sættes kommaer please. :) tak på forhånd ps: inden kl 00:00 idag skriv hvis i kan ;) -
Bestem hvor stor en vinkel (vektorfunktioner)
ForumindlægJeg har differentieret funktionen for at finde hastighedsvektoren, men hvordan løser jeg så den med et CAS-værktøj efterfølgende? -
02 i SRP.. Har jeg en chance hvis jeg klager?
ForumindlægHej derude! Jeg fik et lang ventetid med SRP karakter. Det skal siges at jeg går på HTX og SRP kun tager en uge at skrive på her. Når, jeg fik kun 02 og det kom lidt som et chok da jeg havde regnet med mere. Nu har jeg måske tænkt mig at klage over bedømmelsen. Jeg har snakket med en af mine v... -
areal af punktmængde
Forumindlægjeg har fået givet en opgave u. hjælpemidler givet en funktion f(x)=e^x+2 i intervallet fra 1 til 0. bestem arealet af punktmængden m. har fået det til at give e, men det passer vel ikke eller gør det???? -
Oversættelse
ForumindlægHej, vil i hjælpe mig med min oversættelse? Nu hvor han er nødt til at ligge i sengen er han ked af det, fordi han ikke kan se fabrikken mere. Hans nabo har et hegn lige foran hans vindue, og manden har kun det ønske, at naboen fjerner hegnet. Naboen fjerner virkelig hegnet, og manden kan ig... -
Nye vinkelhastighed
ForumindlægHej alle, Nogen som kan fortælle hvordan opgave c kan løses (se vedhæftede fil). Især omregningen fra den nye vinkelhastighed til hvor meget længere døgnet bliver er jeg i tvivl om! -
Integralregning
ForumindlægDen viste pæreform er sammensat af funktionen f(x)=-x^2+3 og cirklen x^2+y^2 = 4 bestem arealet af figuren.. Hej studieportalen, i denne opgave er jeg kommet i vanskeligheder jeg har gjort følgende cirklen funktion lyder : g(x) = kvadratroden af (4-x^2) så siger jeg f(x) = g(x) og jeg får de ... -
Eksamenstil Spansk A 23 Maj
ForumindlægTraduce al español La madre de Inocentes llama a su hija: Madre : ¡Hola, como está? Inocente : Estoy un puco cansado. La madre : ¿Por que? ¿Qué has hecho? Inocente: Anoche un hombre español muy simpático ha venido para visitar me y para ver ... -
Differentiation af potensfunktion
ForumindlægHvordan differentierer man en potensfunktion? f(x)=b•xa ? -
Matematikopgave: Flise
ForumindlægEr der nogen, som kan forklare, hvordan man vil løse opgave c) i denne matematik? -
mistanke om snyd
ForumindlægHvis gymnasiet har mistanke om snyd til en skriftlig årsprøve men ingen beviser har må de så godt sender dig op i en ny årsprøve med under 3 dages varsel. ps. Må de smide en ud hvis man så klare sig dårligt i den nye årsprøve. -
Hvorfor er tortur så meget mere udbredt i arabiske lande?
ForumindlægMan skal lukke øjnene grundigt for ikke at opdage at fanger i Syrien, Irak, Iran, Egypten m.fl. udsættes for tortur af deres fangevogtere. Er der noget særligt i den arabiske kultur der skaber denne markante forskel til resten af verden?
