Søgning på: mediefag c eksamen. Resultater: 19301 til 19320 af 89230
-
Andengradsligninger
ForumindlægBestem den sammenhæng, der er mellem tallene a og c, når andengradsligningen : netop har en løsning som den nedenunder ax2+2x+c=0 -
Andengradsligninger
ForumindlægHvordan løser jeg den?! Bestem tallet c, så andengradsligningen 3x^2 - 2x + c = 0 har netop én løsning. -
omregn Celsius til Kelvin
ForumindlægHej Skal omregne fra °C til K eller omvendt 37 °C = -28 °C = 300 K = Nogen der kan komme med eksempler på hvordan det skal gøres? -
11 eller 13
ForumindlægHey alle sammen.. Er der nogen der kan give mig nogle fif til hvordan man får 11 eller 13 (gammel reform) til dansk eksamen.. :)Jeg skal op d.27 jun. og vil meget gerne slutte på bedste vis :) Skriv endelig.. :D -
Skriftligt Kemi A STX 24 maj 2013
ForumindlægHej :) Er der nogen, som har en besvarelse af eksamenssættet fra den 24 maj 2013 i kemi A?? Eller bare facit?? Mvh -
Hjælp! Spændingsrækken! Haster!
ForumindlægHej allesammen! jeg skal op til eksamen i morgen, så derfor skriver jeg lige nogle notater ned. jeg er kommet til et problem som jeg ikke kan finde ud af, og det er spændingsrækken i metallet. Jeg regner med at tage lidt guld med til eksamen, så jeg kan vise at det er et ædelmetal, også vil jeg o... -
hjælp til matematik
ForumindlægHej jeg har en opgave, som jeg er gået i stå, håber nogen der vil hjælp mig. opgaven: I en trekant er vinkel c ret. siden b er 4 , og vinkelhalveringslinjen til A er 5. Beregn vinkel A. Tak på forhånd :) -
Empiriske formel - opgave 6.18
ForumindlægDer foreligger et organisk stof, som kun indholder C, h og O. Ved fuldstændig forbænding af 1,030 g af stoffet dannes 2,06 g g CO2 og 0,843 g H2O.A) Beregn stoffets indhold af C, H og O. Angiv svaret i masseprocent:m%(c)=54,58%m%(h)=9,17%m%(o)=36,25%B) Bestem stoffets empiriske formel:Her har jeg... -
sinusfunktion
ForumindlægHvordan finder jeg x udfra udtrykket: f(x)=A*sin((2π(x-C))/B)+D Jeg har fået A,B,C og D givet, så spørgsmålet er hvordan jeg finder x'et? -
Strømstyrke
ForumindlægHej folkens, a) R= 44Ohm Nogle der kan hjælpe med b) og c)? -
Hjælp til sidste opgave
Forumindlæghej jeg mangler hjælp til opgave c i denne opgave, nogen der kan hjælpe? -
Hjælp til fysik :)
Forumindlæghejsa :) kan ikke finde ud denne her opgave, men er sikker på at i kan: Bestem lydens fart i luften en kold vinterdag hvor temperaturen er -15 o C en kold vinterdag hvor temperaturen er 0o C en forårsdag hvor temperaturen er 14 o C en herlig sommerdag hvor temperaturen er 28 o C ... -
Har jeg løst denne opgave korrekt?
ForumindlægHar jeg løst opgave c korrekt? -
alken
ForumindlægVi har lige en diskution her :) Er der nogen der kan sige om jeg har ret eller min veninde... Er dette et eksempel på en alken?? :) CH3-CH2-CH3 -
Fysik - kræfter
ForumindlægHej, jeg skal op til terminsprøve i fysik i morgen, så jeg sidder og laver nogen af de tidligere eksames opgaver. Jeg har et sprøgsmål til opgave 2.c i sættet der kan ses nedenunder:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/fysik2003-7-1.pdfDe kræfter jeg mener barnet er påvirket a... -
Sluttemperatur
ForumindlægHej Opgaven lyder, hvad bliver sluttemperaturen, hvis man putter 10g is på 0°C ned i whiskey, der har en temperatur på 20°C og lader isen smelte - alt dette sker i en isoleret beholder. -
mat B dumpet ...
ForumindlægHej alle jeg er desværre dumpet i skriftlig mat B, trods min standpunktskarakter er 7 både mundtligt og skriftligt. jeg skal bruge mat på mindst B niveau for at gøre mig forhåbninger om at komme videre på universitetet, så derfor vil jeg gerne tage skriftlig mat B eksamen om i løbet af sommerferi... -
Regne areal ud
ForumindlægHej hvis man f.eks kun kender koordinaterne til en trekant, hvordan regner man så sidelængder og vinklerne ud? Koordinater til min opgave: A(0,0) B(15,6) C(18,7) -
MEDICIN TILVALGSFAG HJÆLP!
ForumindlægKære SP Jeg er meget frustreret lige nu og meget bange for, om jeg har ødelagt hele mit semester! Jeg er kommet ind på medicinstudiet på KU her til sommer og jeg har fået plads til februar (jeg er vinterstarter). Jeg har haft travlt siden sommerferien med både kørekort og det ene og det andet.... -
Uni: Hvad hvis man ikke aflevere?
ForumindlægHvad sker hvis man ikke aflevere en afleveringsopgave til tiden? skal aflevere en i morgen (eller teknisk set i dag) 12:00, men har kun lavet første opgave og de 4 sidste opgaver skide svære!
