Søgning på: religion noter etik. Resultater: 14001 til 14020 af 19479
-
Numering af referencer, samt hyperlinks referencer
ForumindlægHej Alle Håber virkelig der er nogen der ude der kan hjælpe mig Min preamble ser således ud (noget af den): \documentclass[a4paper,11pt,fleqn,twoside,openright]{memoir} \usepackage{natbib} \bibpunct[,]{[}{]}{;}{a}{,}{,} \bibliographystyle{bibtex/harvard} \usepackage... -
Analyse af ''Just like that''
ForumindlægHeej allesammen :) Jeg vil være ret taknemlig hvis nogen måske havde en analyse eller en stil af ''just like that'' af forfatteren Michael Richards. -
Rumfang af omdrejningslegeme
ForumindlægJeg er blevet stilt følgende opgave, som jeg ikke kan finde en løsning til: "Bestem rumfanget af det omdrejningslegeme, der fremkommer, når det drejes 360 grader om koordinatsystemets førsteakse." f(x) = x2 - 4x + 7 = ∫((-1/3)x3 + 3x2 - x) og g(x) = -x2 + 6x - 1 = ∫((1... -
Konvergente/divergente integraler
ForumindlægSidder med en opgave som jeg ikke kan få hul på. Jeg har fået givet 2 integraler a) ∫ (1/(x^3-2x^2+x)) dx , [øvre grænse = 1, nedre grænse = 0] b) ∫ (1/(x^3+x^2-2x)) dx , [øvre grænse = 1, nedre grænse = 0] Jeg skal afgøre om disse er konvergente eller divergente. Er der... -
Rettelse af "My visit to..."(stil) - haster!
ForumindlægHej! Jeg har fået denne engelskopgave: You have been given the opportunity to visit an English-speaking country. You will be there for three weeks in the summer holidays. You have just received a letter from the family you will be staying with. They have written a welcoming letter about themsel... -
Hjælp til at rette tekst
ForumindlægHej alle sammen. Føler der er en del fejl i min tekst, men kan ikke rigtig selv finde dem.. så håber der er en der vil kigge lidt på det, måske bare skimme :-). på forhånd tak. I know they think what I had done not is okay, but if they think more about it, I’m sure they can see the p... -
Rettelse
ForumindlægHej Alle sammen, Det vil være en stor hjælp hvis i gider rette sætningerne. Ps. Er ikke så god til engelsk På forhånd tak. :) 1: Næppe havde han sagt det, før han blev skudt. 1: Hardly have he matte it, before he stays shot 2: Sjældent har menneskeheden stået over for større problemer. 2:Unu... -
Engelsk-kort tekst-hjææælp?
ForumindlægHej, jeg har brug for en der kan rette mine fejl:) Er der nogle der vil rette denne engelsk tekst. den er ikke særlig lang? jeg skriver den også på dansk så i ved hvad jeg mener hvis i ikke forstår den engelsk tekst. DANSK: I stedet for nytår, holder jeg mekkas erobring. indtil den 31. dece... -
please..rettelse til en kort engelsk stil..
Forumindlæger der ikke nogen der vil rette min engelsk stil..den skal rettes i nutid..tak på forhånd..Essay of " About a boy"Isn`t it strange to hear about a thirty-six year old man, who acts like a teenager and a twelvw-year old boy, who acts like a grown-up. will and marcus have a good relations... -
STX
ForumindlægHej alle sammen :) jeg er ikke specielt god til matematik da jeg kun får 4 :/ jeg ville høre om jeg kunne klare B niveau på STX med kun 4 ? eller er det bedst med c niveau ? på forhånd tak :) -
En Sød SMS?
ForumindlægHejsa...Jeg sidder o tænker på om der mon er nogen derude et sted som kender nogle søde sms'er alla dem der vælter rundt.Et eks. hvis i nu ik er med på hvad jeg snakker om:Nu åbner jeg mit vindue ud til den stille vej. Stirrer ud i natten mens tankerne er hos dig. Ser du den samme måne så sto... -
Enzymer
ForumindlægHej..Jeg er i fuld gang med et projekt omkring Enzymer, vedr. fordøjelsen. Mere generelt Spytamylase, som vi også har haft visse forsøg med..MEN, mit lille problem, er omkring lidt forvirring over nogle enkelte ting.Er der nogle der kan forklare mig lidt om henh. 1 Stivelse, jeg ved at de bliver ... -
Terrorisme og sociologi - SSO
ForumindlægHejsa!Jeg får udleveret min SSO-opgave på fredag og skal derfor igang med at indhente materiale og forberede mig en smule - og ja, jeg ved godt at det ville have været smart at starte lidt tidligere ;)Nå, til opgaven. Jeg har valgt at skrive i samfundsfag med det overordnede emne 'terrorisme&... -
Hjælp til engelsk udtale på C-niveau
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at blive god til at tale engelsk på C-niveau, således at jeg kan klare eksamen til maj. Jeg bor i nærheden af Aalborg -
Dropper ud ?
Forumindlæghej Da jeg kun har fået 4 i matematik og 7 i billedkunst så har jeg valgt at droppe ud, jeg opnår aldrig 12 tallet i et fag :S Jeg har også en fraværs procent på 20 årligt. mvh Fassos -
differentialkvotient,
Forumindlæghej jeg har et hurtigt spørgsmål om differentialkvotienter, er dette definitionen af en differentialkvotient:? y = f(x0 + h) + f(x0), -
e^x
ForumindlægI min matematikbog gør de et stort nummer ud, at det er eksponentialfunktion e^(x), der er den matematisk interessante. Ikke alle mulige andre tal opløftet i x. Hvorfor er den så speciel, og er det den, der betinger eksistensen af de andre eksponentialfunktioner eller noget i den retning? -
Titel-referencer fra .bib-fil hvori der benyttes hævet/sænket skrift
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan man refererer til sin .bib-fil hvis der i referencen-titlen skrives med hævet/sænket skrift. Jeg kan ikke compile, så går ud fra, at jeg mangler en package eller kommando. Mvh. Simon -
Isolering af C
ForumindlægKan nogen hjælpe med, hvordan C isoleres i dette udtryk: 1 = (-4/β + C)2 ? (..)2 skulle gerne blive ved at være der. På forhånd mange tak. -
Idéer/forslag til studieportalen og brugerne!
ForumindlægJeg har lige et par idéer/forslag...1: Jeg synes det er en go' idé med emner som "Er DK det næste mål?", så man kan diskuttere lidt inde på dette forum. Derfor vil jeg opfordre folk til at skrive noget, hvis de har noget kontroversielt de gerne vil diskutere eller vide noget mere om...
