Søgning på: radioaktivitet forsøg. Resultater: 15121 til 15140 af 17507
-
Kan i forklare mig hvad jeg gør forkert her?
Forumindlægjeg bruger regelerne når f´(x^2), f´(1/x), f´(x), hvordan bruger jeg dem forkert? 4x^2 * 1/3 - x * 1/2 - x 8x*(- 1/3^2) - 1 * (1-1/2^2) - 1 PS: Hvilket program bruger i til at sætte matematiske symboler ind, det letter kommunikationen. Det her ser forfærdeligt ud. -
Bestemelse af jerninhold af ståluld
ForumindlægHej Studieportal, Jeg er igang med at arbejde på min rapport om ståluld. Jeg er noget til et spørgsmål, som lyder følgende: Beregning af n(Fe) i den afvejede mængde ståluld. Vi havde 0,5 g ståluld, stofmængden af jern i 10mL opløsning= 0,0032 mol. Mit spørgsmål er hvordan jeg skal udregne dett... -
en der vil rette min danske stil? (:
ForumindlægHejsa alle sammen (: Jeg har lige skrevet en dansk stil som jeg skal aflevere imorgen, så ville lige høre om der var nogen der vil rette den for komma og punktum fejl, er nemlig rigtig dårlig til det /: dem har der lyst til at rette min stil kan lige skrive deres mail så kan jeg sende den, og i ... -
tysk stil, haster lidt
Forumindlæghejsa. jeg skal skrive en tysk stil men jeg har lidt svært ved at komme igang jeg er heller ikk særlig dygtig til tysk. jeg ved godt hva jeg vil skrive det har jeg skrevet ned på dansk så det jeg mangler hjælp til er oversættelsen. men hvis du vil være et rat menneske så skriv lige til mig at du ... -
Har VILJEN, men IKKE snittet til at studie Medicin :(
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg vil virkelig gerne læse medicin, men problemmet er mit snit. Jeg går i 2.g, og har et snit på 5,6. Jeg kan umuligt komme i nærheden af et snit på 10 :(. Jeg ved man kan komme ind gennem Kvote 2, men hvad lægger de vægt på..? Jeg har en del erfaringer bl.a. hospital (ren... -
Vektor regning
ForumindlægNogle der kan hjælpe?? -
abort
Forumindlægokay, nu opretter jeg et indlæg; debat Jeg er for abort, det andet er dobbeltmoralsk -
ludvig holberg?
Forumindlægjeg har fundet et digt, der hedder "om egen drys, samt hans kærlighed og forvandling", digtet skulle være skrevet af Ludvig Holberg, men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om digtet og når jeg søger på "Ludvig Holberg" så kan jeg ikke finde teksten noge steder. :s og jeg fo... -
ethanol
ForumindlægHvordan laves et reaktionsskema med ethanol og DNPH? Er det CH3CH2OH + C6H3 (NO2)2 NHNH2 ---> ??? + H2O -
Aktionspotentiale
ForumindlægHej! Er der nogen der har en let og forståelig forklaring på aktionspotentiale? Jeg har prøvet og læse noget om det på div. sider, men jeg forstår det stadig ikke. På forhånd tak! -
KIG HER: Er det muligt?
ForumindlægJeg har brug for at komme ud med noget, og spørge her. Tror I, det er muligt at stige fra hvad ... 4 i skriftlig biotek-karakter til et 12-tal til den skriftlige eksamen? I så fald, hvordan synes I jeg skal begynde at forberede mig? Der er vel 1,5 - 2 måneder tilbage, til jeg skal til eksamen. J... -
Tysk hjælp
ForumindlægEr dette rigtigt (grammatisk korrekt)? Das Wunder von Bern erzählt von dem Fussballmatch zwischen Deutschland und Ungarn im Jahr 1954. Es war eine sehr wichtige und interessante Begegnung, weil es die deutsche Bevölkerung zum ersten Mal seit langer Zeit sammelte. Man kann diese Begegnung mit der... -
Kan nogen hjælpe mig med denne opgave?
ForumindlægJeg vil gerne oversætte dette til tysk, men det volder mig store problemer.? "Hvor længe kører du normalt uden pause? I går kørte jeg kun en time, men af og til er jeg dog kørt længere" "Eurokursen faldt i dag, for øjeblikket falder den dagligt. Den er faldet siden september, men... -
Hjælp, og der er sikkert ikke en som ville hjælpe.. Kortfilmen ''Pin Up''
ForumindlægHvad symbolisere Berits guitar? Hendes guitar er meget vigtigt, da vi også får indtryk af hovedpersonen liv. Hvad symbolisere hendes kamera? Og træet, hvor drengenee udspionere -
Decimaler
ForumindlægHej Hvordan runder man op til 2 decimaler: Fx 123,4567888 Skal man se på to sidste cifre? -
Verber finitte og infinitt
ForumindlægEn der kan forklarer mig forskellen på finitte og infinitt verber, og hvad der kendetegner det? Hjælp mig er helt lost! -
Rstudio
ForumindlægHej alle Jeg sidder med et progam kaldet Rstudio, som jeg ikke helt kan få til at fungere. Problemet har jeg vedhæftet nedenunder: Kan nogen hjælpe med, hvad der er galt? -
Bestem de to værdier af c
ForumindlægJeg har vedhæftet pågældende opgave. Har overvejet af anvende tangentligningen og sætte den lig 4x+6, men idet der ikke er et punkt angivet er dette ikke muligt. Er gået helt i stå over opgaven -
Trumps indsættelsestale
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at analysere Trumps indsættelsestale i 2016, men jeg i tvivl om hvilken talegenre den den hører under. Jeg føler at den har elementer fra alle tre, men jeg er ikke sikker. En informativ tale, fordi han starter med at forklare USA's daværende situation. Økonomi, fattigd... -
Gør rede for A, B, C og D ud fra fire sinus funktioner
ForumindlægJeg skal gøre rede for graferne og bestemme hvilken funktion hører til hvilken graf. Jeg har funktionerne: f(x)=sin(x) g(x)=2+sin(x) h(x)=sin(2*x) i(x)=sin(x+2) Jeg har ingen ide om hvordan jeg gør det her, så jeg har vedhæftet billedet af graferne.
