Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 16701 til 16720 af 19042
-
HJÆLP PSYKOLOGI STUDIE MIN DRØM
ForumindlægHej alle sammen! Som det nok fremgår af overskriften så er min drøm at læse psykologi! Jeg bliver student her til sommer, men som det ser ud nu så bliver mit gennemsnit ikke højere end 7. Jeg brænder virkelig for det, og er klar til... -
jordemoderstudiet
ForumindlægHey. Er der nogle der ved hvor stor chance der er for man kan komme ind på jordemoderskolen i år med et gennemsnit på snart 6? -
Indkøbsmatematik
Forumindlæg500 g ost koster 45 kr. hvor meget koster 100 g? -
At tale engelsk
ForumindlægJeg håber nogen kan hjælpe! Tak på forhånd! :) Jeg skal i 9. Klasse efter sommerferien, og jeg er ret dygtig i skolen, så jeg får kun 10- og 12 taller. Men i engelsk er jeg dårlig og jeg føler ikke jeg kan tale sproget, som... -
livsholdninger/eksistensmuligheder.
ForumindlægVi er blevet spurgt om, hvilken livsholdning (spidsborger, æstetiker, etiker, den religiøse) er mest fremherskende (blandt unge) i dag? - har overvejet, om vi er en blanding af spidsborgere og æstetiker. I al fald bliver man da tvunget til at være spidsborger på en måde, når man har ti års skolep... -
Rettelse af tekst på 350 ord Hjælp!!!!!
ForumindlægHej Folkens Jeg har her skrevet en tekst jeg har set den igennem flere gange. Da jeg ikke er god til Fransk vil jeg gerne have hjælp til at rette den. Er der ikke en der kan skrive rettelserne ind på dokumentet? Mange tak til ham der gør... :D -
Det her skal jeg lave til i aften så plzz hjælp
ForumindlægPLZZZ HJÆLP!!! -
Bevis af sammensatte funktioner(hjælp)
ForumindlægJeg har kigget på denne her video: https://www.youtube.com/watch?v=yyxbnqvTY0o Har opskriver noget i slutningen som jeg har uploadet et billede af: https://imgur.com/a/XcsAKjl Hvad jeg ikke forstår er, hvordan vi får f'(y0)? Jeg forstår godt hvorfor vi får g'(x0), for her har vi differ... -
Forbindelser
ForumindlægHej, er der nogen, der kan hjælpe med disse 4 figurer? (vedhæftet) Viser den ikke det samme i a)? Jeg tænker, at pæren slukkes, hvis k sluttes i d). Håber, nogen kan hjælpe :) jeg forstår det nemlig ikke helt. -
1.g, åhh nej :'( Hjælp..
ForumindlægHej allesammen :) Jeg er så nervøs, jeg er igang med at afslutte folkeskolen.. Jeg får gode karakter, jeg får kun 7-10 i mit årskarakter.. (Men det er bare folkeskole..) Jeg er blevet optaget på det almen gymnasiet, MEN jeg er så ufattelig nervøs... Jeg har et arbejde, jeg ved ikke om jeg vil ku... -
Hvordan løse man ligninger
ForumindlægEr der nogen der kan forklare de grundlæggende regler i løsning af ligninger, for jeg er virkelig dårlige til det, så håber nogen kan forklare det. Tak på forhånd -
PostDanmark Pakkestørelse?
ForumindlægDe maksimale pakkestørrelser PostDanmark kan sende som pakkepost er: "længde 150 cm og længde + omkreds = 300 cm" Antag at i skal sende malerier som Pakkepost, hvad er det største maleri man kan sende, ud fra de oplyste maksimale mål fra PostDK? (tykkelsen på maleriene er altid 3 cm) -
mat - lineære funktioner
ForumindlægHejsa, tak på forhånd! i bilaget kan du se opgavebeskrivelsen. Her er min besvarelse til opg. a Bestemmelse af den bestemte ørreds årlige længdeforøgelse: Y = - 10 + 21,8 Y = 11,8 Den bestemte ørreds årlige længdeforøgelse er 1,8 cm/år - men jeg er ikke sikker på at dette er korrekt? ... -
Fysikaflevering - densitet
ForumindlægHejsa Jeg har denne fysikaflevering for til tirsdag d. 12/12. Jeg har så svært ved at forstå fysik og forstår overhovedet ikke begrebet densitet. Da jeg knap nok forstår hvad opgaven går ud på, er det stort set umuligt at komme i gang. Nogen der kan hjælpe? Tusind tak for hjælpen på forhånd:) -
Dårlig eksamen :( What to do?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg står i den situation, at jeg var oppe til matematik mundtlig eksamen i går, hvor jeg desværre fik 02. Dette skyldes en helt masse personlige problemer etc. hvilket har gjort, at jeg var ukoncentreret og var "mentalt" ikke til stede. I mine årskarakterer har jeg 1... -
Odontologi eller medicin?
ForumindlægJeg er små-forvirret ved ik om jeg skal vælge odontologi eller medicin ? Synes begge uddannelser er rigtige spændende. Hvad råder i miiig til? og har gennemsnittet til begge af uddannelserne mit snit ligger på 11,8. Derfor er gennemsnittet ikke et problem for mig. -
Eksamensspørgsmål erhvervsøkonomi KU
ForumindlægHvem kan svare på følgende spørgsmål? På forhånd tak. -
Danmarks muligheder for at føre lempelig finanspolitik?
ForumindlægHvilke muligheder Danmark har for at føre lempelig finanspolitik? Nogle der kan hjælpe mig med det spørgsmål? -
Bestem integralet
ForumindlægHjælp! Nogle der kan hjælpe med at bestemme vedhæftet integrale? -
Rettelse af engelske oversættelser
ForumindlægHej, vil gerne have rettet tre engelske oversættelser specielt med henblik på kommaer, men også bare generelt. 5) social mobilitet En undersøgelse, baseret på 10.000 personer, viser, at der bliver færre og færre i arbejderklassen, der nu kun udgør to femtedele af Englands befolkning. Arbejderen...
