Søgning på: international politik noter. Resultater: 16921 til 16940 af 22193
-
Areal af et parallelogram
ForumindlægJeg havde originalt svaret på både spørgsmål a) og b), men da vi fik vores afleveringer tilbage, havde jeg svaret forkert på b'eren. Hvilken formel skal jeg bruge? -
Differentialkvotient
ForumindlægJeg skal lave disse opgaver (Se billede) Nr. 1 hvor jeg skal skrive hvilke linjer der er hhv. tangent og sekant, den har jeg styr på, men er total lost ved de andre. Jeg har læst og læst og kan bare ikke få det til at fise ind på lystavlen. De tal jeg er kommet frem til i de 3 rubrikker er 4, 2... -
Tips til op i fuld pensum?
ForumindlægHej med jer! Jeg fandt ud af for et par måneder siden at jeg skulle op i fuldt pensum her i 3.g pga fravær, det er selfølelig super træls da det ikke helt var planen men jeg prøver at gøre det bedste ud af det. Jeg skriver egenligt bare dette opslag for at høre om der er nogen der har nogle tip... -
Skriftlig Tysk A eksamen
ForumindlægJeg er meget i tvivl om, hvor meget tid man skal bruge på hver opgave og underopgave i den skriftlige eksamen. Har hørt, at de opgaver hvor man skal kommentere, diskutere mm. tæller højest (altså de sidste to opgaver). Hvordan synes I, at man burde disponere de fem timer man har? Mange tak på f... -
Hvor mange kroner?
ForumindlægI en slikbutik kan få 250 gram slik til 30kr. Hvor meget koster 100 gram slik?? -
"min" vs "arg min"
ForumindlægHvornår skal man skrive og hvornår skal man skrive Hvad er forskellen?? -
Diskret matematik modulus og sfd
ForumindlægHej er der nogen der har mulighed ofr at hjælpe mig med de to b opgaver? -
Hjælp til et begreb i engelsk
ForumindlægHej, Jeg sidder lige nu her, og prøver at finde ud af, hvad begrebet "tomme pladser" ift. noveller hedder på engelsk. Håber der er nogle der vil hjælpe. :) -
Matematik funktioner
ForumindlægHvad er funktionen i det her? Sammenhængen mellem det Ida skal betale for sine Sms’er og antallet af Sms’er, hun sender. Én Sms koster 0,65 kr. -
2-methylpentan
ForumindlægHej Kan nogen hjælp mig med 2-methylpentan strukturformel? er det rigtigt: CH3-CH2-CH2-CH2-CH2-CH3 og om den er enkelt bindning? på forhånd tak -
mat afl til om 2 dage, potentielle sammenhænge
ForumindlægHej. Min opgave lyder på potensielle sammenhænge og så er der dette spørgsmål jeg ikke forstår helt: "Hvad er sammenhængen til rentesregning?" nogen der kan hjælpe? -
Hjelm jeg har en matematik aflevering til i morgen jeg stresser
ForumindlægEr ikke sikker på hvad det giver 4 + 3b + 6a + a – 2 – 9b= -
Vækstrate
ForumindlægHar lidt svært ved at finde løsningen Hvad er fremgangsmåden til at løse opgaven? -
Den omvende funktion
ForumindlægHej. hvordan skal jeg redegøre for at g er den omvendte funktion til f? Skal jeg bare skrive at det omvendte af et kvadratrod er at tage noget i anden og det omvendte af plus er minus, elelr hvordan? Tak på forhånd. -
Hjælpe til kemi
ForumindlægHej jeg er rigtig forvirret over hvordan jeg skal løse denne her opgave som er ligeledes: Vi bragter en beholder, der indeholder N2O4 og NO2 ved 20 grader. Ligevægtskonstanten er anført til højre for reaktionsskemaet: N2O4 (g) - -> 2NO2 (g) Kc = 0,0032 ... -
Elitegymnasium - Niels Brock
ForumindlægNæste år lukker Nisl Brock dørene op til en nyt elitegymnasium, der skal styrke de stærke elever.\nLæs følgende artikel:\n\n---\nDen rigtige studieretning?: Nyt gymnasium for eliten oprettes \nBerlingske Tidende 01 december 2005, 1 . sektion side 6 \n\nAmbitioner: Niels Brock Handelsgymnasium vil... -
Reform 2005 - Godt eller skidt?
ForumindlægGymnasiereformen i 2005 står for døren og jeg vil i den anledning høre, hvad du synes om den. Er det godt eller skidt at få en reform? -
ordet end
ForumindlægHedder det han er bedre end jeg eller bedre end mig Tak på forhånd. -
Oversætningsprogrammer!!!!!!!
ForumindlægHej jeg skal til årsprøve imorgen. vi må have oversætningsprogrammer på com med. Er der nogle der kender et sted man kan downloade et sådanne program gratis. Dansk-engelsk. som man ikke skal bruge internet adgang til :) tak. -
De taksonomiske niveauer
Forumindlæghej :) Jeg forstår ikke helt de taksonomiske niveauer, på det redegørende niveau stiller man så spørgsmål som redegør kort for fodboldens historie f.eks. ?? eller hvis det er dansk faget vil det så være en redegørelse for hvad teksten handler om og allerede der præsenter man også teksten.. ? også...
