Søgning på: historie noter stx. Resultater: 17561 til 17580 af 33650
-
Endnu en rettelse!
Forumindlæghejsa:) Jeg har endnu en opgave jeg håber på at få rettet. jeg kan se at det ser forkert ud nogle steder, men kan ikke se hvad jeg skal ændre. Makkahn Ayyüb's skæbne: Makkahn er pakistaner og arbejder for den samme chef spm Laurent. han arbejder for en dårlig løn og har ingen retigheder. Ma... -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHej, jeg har rettet og tilføjet yderligere på min tidligere indlæg. Håber der er nogen der gider at læse den igennem og evt. rette for fejl. På forhånd mange tak. Difference between Billie Holiday and C.P. Ellis: The difference between this people is their race. Billie Holiday is descent from a ... -
August Krogh og arbejdsfysiologien
ForumindlægHej alle.. Som mange andre stakkels 3.g'ere sidder jeg og sveder over AT-synopsis. Jeg har valgt at skrive om August Krogh i fagene Idræt(naturvidenskabelig) og historie(humaniora). Jeg er meget i tvivl om min problemformulering!! Håber der er nogen herinde, der kan hjælpe... Problemformuleri... -
Læse Jura i udlandet?
ForumindlægG'dag folkens, har lige et par spørgsmål ang. Jurastudiet. Sagen er den, at jeg har tænkt mig at læse Jura her til sommer på Århus Universitet. Jeg ved, at det er muligt at studere et enkelt år, eller semester udenlands. Men mit spørgsmål er således, om det er muligt at studere et år/semeste... -
Hjælp til engelsk
ForumindlægHej, Da jeg skal aflevere min synopsis i morgen tænkte jeg, at det var en god ide, at få tjekket den igennem for grammatiske fejl og generelt bare få en second opinion af den. Håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe. A literary and argumentation analysis of speeches by Hillary Clinton and... -
Dårligt skolesystem?
ForumindlægDa jeg gik i 9. klasse fik jeg studievejledning, jeg synes det var til grin. Det var sådan set bare min klasselære der spurgte hvad jeg godt kunne tænke mig at lave efter folkeskolen og hvad jeg gerne ville arbejde med senere i livet. Når jeg så remsede nogle af tingene op kunne hun sige ud fra h... -
RETTELSE AF MEMO -SKAL RETTES I DAG
Forumindlæghej jeg håber i kan hjælpe med at tjekke grammatik og stavefejl DATE: 20 May 20- TO: Marketing Manager FROM: Nata Diaby SUBJECT: Focus on the Hispanic segment ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬ Dear Sirs I am pleasant to inform you that I have found out that my firm shoul... -
engelsk stil som skal rettes!!
Forumindlæghar prøvet at se min stil igennem ord som jeg har skrevet forkert i, så ville meget gerne have en lille hånd af jer mennesker derude! Family travel I saw my friends for the last time, because I’m not going to see my classmates anymore. After the holiday I´m going to another schoo... -
HJÆLP MED ENGELSK!!!
ForumindlægHEJ , ER DU VENLIG AT KIGGE IGENNEM FOR FEJL, ER IKKE EN HAJ TIL KONGRUENS! An important person in my life : In most families existing of four people, the parents and two children, is it normal for the younger person to imitate the older person characters and behaves, among other things is this... -
Nordiske sprog
ForumindlægFordi jeg er ved at skrive en stil om nordiske sprog vil jeg stille nogle spørgsmål, i håb om at få svar herinde. Hvordan ser I på svensk og norsk i forhold til dansk? Mange unge har faktisk svært ved at forstå de sprog og ser negativt på dem. Hvad synes I om at blive undervist i de sprog i skole... -
Bedømmelse af skriftlig eksamensopgave
ForumindlægJeg har for kort tid siden fået svar på mine skriftlige eksamener, og jeg er lidt overrasket over resultatet i skriftlig engelsk A (STX). Umiddelbart har jeg ingen intentioner om at klage, men ikke desto mindre er jeg interesseret i at vide, om der skulle være grundlag for det. Det skal lige sig... -
Nogen, der vil kigge min stil igennem og rette den for fejl??
ForumindlægHejsa, Er der nogen der vil kigge min stil igennem og rette den for grammatiske fejl? Den består af to dele. En oversættelse og en historie jeg selv har skrevet. Håber der er nogen, der vil kigge den igennem, så ville jeg blive rigtig glad!!! I 1919 er Mathilde 19 år gammel. Hun er forlovet med ... -
rætte 4 sætninger.
Forumindlæghej. er der nogen der vil være søde og rette 4 sætninger :D A lot of people say to me that, I am a good handball player like my dad. The sports mean a lot to me, I hate when my team-mates did not take it serious. When I play handball is I am a other person, I close my ears, the Only person I l... -
Arbejdsår inden HF
ForumindlægHej. Jeg har netop afsluttet min 9. klasses afgangsprøve, og prøver nu at finde ud af hvad jeg skal efter sommerferien. Min oprindelige plan var at starte på STX, men i Juni fik jeg besked om at jeg ikke kom ind på nogle af mine 4 prioteter, og derfor blev jeg sendt til et gymnasium med et rigti... -
Min nye klasse er bare ikke mig!
ForumindlægJeg er lige kommet på STX hvilket jeg har glædet mig rigtig meget til i mange måneder, nu var dagen så pludeslig kommet, hvilket fik mig til at indse hvor hurtig tiden går. Sommerferien er overstået, ja, nu er det skole igen... Og jeg har fået en rigtig dårlig fornemmelse af min nye klasse. ... -
muligvis nogen der gider at rette?
ForumindlægHej alle sammen :D jeg sidder her med en engelsk stil jeg smadder goft vil have tjekket igennem. Den er ikke særlig lang.. lidt mindre end 2 sider.. jeg kan fortælle at det er om mind-body relationship. Jeg håber birkelig at der er nogen der gider, mange tak på forhånd!!! -
ekstemporaltekst til spansk eksamen. Gode råd søges!!
ForumindlægHej..Jeg skal til eksamen i spansk til sommer.. Er rigtig nervøs. Jeg er ikke god til at gå til eksamen, går fuldstændig i baglås. Men egentlig synes jeg at jeg har fint nok styr på de tekster der bliver opgivet til eksamen. Mit problem er virkelig ekstemporalteksten. Er der ik nogen der kender e... -
Hjælp til en opgave, det haster..
ForumindlægI et koordinatsystem i planen er givet to punkter A(1,1) og B(5,3). Linje l, går gennem A og B a) Bestem en ligning l på formen ax+by+c=0 Det er her jeg er meget i tvivl, opg b og c kan jeg godt klare når jeg har lavet dette punkt. en parabel har ligningen y = x2-8x+13,5 b) bestem... -
Hvis at parablen har ligningen med forskriften
Forumindlægf(x)= -0,005388*x^2 - 0,1106 *x +19 for 0<= x <=50 Parablen er 19 meter høj og 50 meter bred og har en vinkel på 33 grader. Den skærer y-aksen på 19 og x-aksen på 50 -
omdrejningslegeme med bestemt rumfang
ForumindlægJeg har en opgave, hvor jeg skal designe et vinglas med et rumfang på min 250 og maksimalt 500ml. Det vinglas jeg skal designe består af en fod og et bæger. Det stilles ikke specielle krav til foden, men bægeret skal være et omdrejningslegeme omkring x-aksen. Jeg kan godt finde ud af at fin...
