Søgning på: psykologi c noter psykologiens veje. Resultater: 17701 til 17720 af 84944
-
HJÆLP - fysik, radioaktive henfald
ForumindlægSvar til B og C????? God påske!! -
Hjælp: To klodser, fysik
ForumindlægKære brugere på studieportalen. Jeg har sammen med mine studiekammerater i flere dage set på denne opgave, men vi har på ingen måder kunne løse den. Jeg kan slet ikke overskue hvordan den skal løses. Er der nogen der kan hjælpe mig med opgaven? Det ville jeg være rigig rigtig rigtig taknemmelig ... -
Polynomiumsregression
ForumindlægHej guys. Givet punkterne (-2,15), (-1,6) og (3,10). Benyt kvadratisk regression (QuadReg) til at bestemme det 2.gradspolynomium, f(x) = ax^2 + bx + c, der bedst tilnærmer punkterne. Resultatet er: a = 2, b = -3 og c = 1 Hvad er løsningsmetoden? Tak på forhånd -
Hvilken reaktion? Kemi A-niveau
ForumindlægHej...Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad det er for en reaktion fra stof B til stof C. Vil nogle tag eet kig på det?Måske reduktion? http://www2.fronter.com/fyn/links/files.phtml/412ccee9688fb.535830916$/Mit+arkiv/KEMI/mescalin+gallussyre -
Retvinkelt trekant
ForumindlægHar en lille hjernevrider for mig retvinkelt trekant a er kendt 6,24 vinkel ab 25 vinkel ac 90 kan man vha af ren matematik regne længden ud på b og c? -
vektorer
Forumindlæga=(5 2) , b=(-3 4) og c=(2 t)Bestem koordinatsættet til vektor BD, og bestem derefter koordinatsættet til vektor OD.okay jeg sidder nok rinelig meget og stener med kan sgu ikk lige hitte den!! pisse irriterende! så hjælp mig lige lidt! -
Hjælp til opgave
ForumindlægEn funktion g er givet ved:g(x)=2x^3+3x^2-c*xDet oplyses, at grafen for g har netop én vandret tangent.Bestem tallet c.----Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal gribe det an?Vh Tine -
Dumpet på B-niveau
Forumindlæghej.. jeg er dumpet med et -3 i matematik på B-niveau, på HF. nu er jeg i tvivl om jeg så er bestået på C-niveau.. da jeg går på HF er der ingen årskaraktere. håber der er nogle der kan hjælpe mig her på forhånd tak. hilsen Lasse -
Bestem stamfunktion..
ForumindlægJeg har nogenlunde styr over hvordan man integrere og altså finder stamfunktionen, men hvad jeg ikke helt har lært endnu er at finde C, hvis man kan sige det sådan... Min opgave: En funktion f er bestemt ved f(x) = 3x3 – 24x2 + 48x a) Bestem den stamfunktion til f, hvis graf går igennem pun... -
sfærisk trekant
ForumindlægHej derude Fra en bekendt fik jeg disse 2 vinkler og 1 side på en sfærisk trekant - han postulerede at opgaven var så godt som uløselig. Har han ret i det?? A=88 C=31 b= 28,5 vh Tonny -
Stofmængdekoncentration
ForumindlægAngiv c, [Na+] og [SO42-] i en opløsning indeholdende 0,75 mol Na2SO4 i 1,5 L opløsning Jeg har nu prøvet selv i lang tid, men jeg er helt blank... er der nogen, der kan hjælpe? -
Rigtigt?
ForumindlægHey skal man ikke integrere f(x): ln(x^2+1)+c også sætte ligningen lig med 8 og 0 på x's plads som så giver: ln(x^2+1)+8 ? -
HF Valgfag - e-learning.
ForumindlægJeg har vidst fået lavet rod i den under min tilmelding til HF valgfag som e-learning. Jeg kunne ha svoret jeg i sin tid så at VUC Vestegnen tilbød Kulturfag som sammentrækning af Historie/Religion/Samfundsfag. Jeg har dog nok stirret på for mange hjemmesider for de tilbyder kun Naturfag som sam... -
Tvivl om formel
ForumindlægHej Jeg er lige i tvivl om, om konstanterne a og b i følgende formel er normalvektorens koordinater, eller om det er hældningen og skæringen med y-aksen. dist(P,alfa)=dist(P,l)=|ax1+by1+c|/roda^2+b^2 -
Beregne formelle stofmængdekoncentration
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave? 1. 20 mL HCl-opløsning (ukendt koncentration) titreres med 0,100M NaOH-opløsning. Ækvivalenspunktet er ved 16,1 mL - Beregn den oprindelige HCl-opløsnings formelle stofmængdekoncentration, c(HCl) -
Rettelser af tysk
ForumindlægHej. Da jeg er temmelig dårligt til at rette tysk og skal aflevere min opgave i morgen, kunne jeg godt tænke mig, hvis en af jer kunne tage et sidste kig på den. Det er en tysk opgave, hvor jeg bare har brug for rettelser og måske en forklaring på, hvorfor I har gjort som I nu har. Tak på forhånd... -
Nem rettelse
Forumindlægnogle rarer mennekser, som lige ville rette min lille tekst her...How to tell a winner?Concerning the poem, tells by the difference between a winner and a loser. I think the poem, transforms the loser, to “the bad guy”, who is egoistic, self-centred, and focused on promises to him or herself. Th... -
Engelsk omvendt ordstilling, hvis sætningen indledes med ADV???
ForumindlægEr der nogen, der gider at kigge på mine fejl osv.? 1) Hardly had he said it before he went shooting. (Næppe havde han sagt det, før han blev skudt.) 2) Rarely have the mankind faced with big problems. (Sjældent har menneskeheden (mankind) stået over for større problemer.) 3) Once... -
rettelser
ForumindlægHej^^ jeg har skrevet noget, som jeg håber, en eller anden vil rette for mig. The short story 'A Gap of sky' is written in 3 rd person narrator by Anna Hope in 2008. The protagonist in the short story is Ellie. She is a 19 year-old-girl who lives in London. She is taking a course at U... -
rettelse
ForumindlægEn efterårsdag var fire unge mennesker på vej ud til en sø . Efter nogle hårde uger på college trængte de til at slappe af ;måske kunne det være spændende at prøve boget nyt , noget anderledes . Da de efter nogle timers kørsel nåede søen, så de, at den var helt øde.Men istedet for fornuftigt at ...
