Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 18061 til 18080 af 22496
-
Dansk essay- er det sådan man gør?
ForumindlægHej Jeg har svært ved at lave et essay, og så søgte jeg på google og fandt en masse sider med forklaringen. Men meget af det var forskelligt fra hinanden, men nu har jeg prøvet at lave den så godt jeg kunne. Jeg ville bare bede nogen om at læse den igennem og sige hvor meget de tror jeg ... -
Musik A uden meget erfaring - Kan man det?
ForumindlægHej, Om halvt års tid skal jeg til at vælge studieretning. Jeg vil rigtig gerne have 6 A-fag, så jeg kan gange mit snit med 1,08 (den uddannelse, jeg vil ind på senere hen, kræver et højt snit). På mit gym er der kun to studieretninger der tillader dette. Den ene mulighed er: Engelsk A, Matemati... -
Henførende stedord / relative pronomener
ForumindlægHjælp til henførende stedord, der er styret af forholdsord. Jeg skal oversætte disse sætninger, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af det, tror jeg. Nogen der vil hjælpe mig med at rette dem? :s - eller bare nogen af dem ??? Har De hørt, at det rejsebureau, vi har bestilt rejsen hos, er gået f... -
Hjææælp til sætningsanalyse
ForumindlægHej. Jeg sidder med et citat, der først og fremmest skal inddeles i sætningsled på både det primære og det sekundære sætningsniveau. Sætningen volder mig nogle voldsomme problemer, så måske der sidder en derude, som er super skarp til den slags. Citatet er: 'Den tværfaglighed man så gerne ... -
''Ret'' et lille afsnit (resume)
ForumindlægHey derude! vil høre om I havde tid til lige at læse mit resume igennem? Jeg er pænt dårlig til tysk :/ og kunne derfor godt bruge noget hjælp .. Håber I har tid. Der Text handeln um Einen Fischer und seiner Frau. Der Fischer und seiner Frau wohnte in einem Nachttopf nah der See. Der Fischer geh... -
Hjælp til oversættelse sein, haben, werden
ForumindlægHej! Jeg vil gerne have nogen til at tjekke mine sætninger, da jeg er lidt i tvivl om nogle af dem. Bl.a om de ting der skal stå med stort, står med stort, om kasus er rigtig, og om ordstillingen. 1: Vi havde været dovne, og derfor blev læreren vred. Wir waren faul gewesen, und desha... -
Spansk rettelse
ForumindlægEr der nogen, som vil gerne rette min spansk aflevering plz... Llegábamos al aeropuerto de lunes al mediodía, hiciera buen tiempo y sol, pero hiciera poco frío. Viviéramos en un albergue con las habitaciónes muy pequeñas. Un poco más tarde lleváb... -
Rette et par linjer på tysk.
ForumindlægHej Er der nogle, som kan hjælpe mig med at rette denne tekst? --- Der Text handelt von einem Jungen (der – dem(jeg ved ikke hvilken af de to, jeg skal bruge)) Jan heisst, und er ist 18 Jahre alt. Jan möchte gern nach Jamaica reisen, aber ein mehr realistisches Ziel ist einen Bauing... -
Verber finitte og infinitt
ForumindlægEn der kan forklarer mig forskellen på finitte og infinitt verber, og hvad der kendetegner det? Hjælp mig er helt lost! -
Er det smart med 5 A fag?
ForumindlægHej folks. Der går nogen tid igen, før at jeg skal tage stilling til det her, men det handler omkring, hvor vidt det er smart at tage 5 fag på A niveau. Jeg er ret sikker på, at jeg skal på katedralskolen Viborg. Jeg har tænkt mig at tage en naturvidenskabelig linje, hvor jeg får fysik A, kemi A... -
Skriftligt arbejde i gymnasiet
ForumindlægJeg har i længere tid følt at der er en uhensigtsmæssig fordeling af det skriftlige arbejde i gymnasiet, i hvert flad på STX hvor jeg skal til at i 3.g efter sommerferien. Hvorfor skal sprog- og naturfagene have patent på det skriftlige arbejde? Jeg synes det er en urimelig skævvridning, at man... -
Tysk gramma
ForumindlægJeg skal lave denne tekst fra nutid til fremtid. har prøvet selv at lave den, men vil gerne være sikker på at det er rigtigt tak på forhånd:) før: Ich reise mit meinem Freund nach Oslo. Über Nacht fahren wir mit dem Schiff von Kiel in die norwegische Hauptstadt. Ich bin seekrank, mein... -
hjææææælp miiiiig
ForumindlægHeeeeeej Folkens :-) Imorgen har jeg en samtale med min lære, hvor de skal snakke om uddannelsesparathedsvuderet. Og jeg ved at min lærer vil sige at jeg skal tage 10.klasse, som jeg under ingen omstændigheder gider. Men tror i at mine lærer ombestemmer, og siger til mig, at jeg er uddannelsespa... -
oversæt
ForumindlægHej søde mennesker er der nogen der kan oversætte den her tekst fra dansk til tysk jeg hedder Sofia El-naji. Jeg er en 16-årige fylder 17 år D.20 Janura , og går i 9. klasse på vinding skole i Vejle. Som studerende er jeg meget glad for at gå i skole og lære noget nyt hver dag. I min fritid er ... -
Eksamen - Sikre sit studenterbevis
ForumindlægHej alle! Jeg skal til Spansk mundtlig på onsdag, som min allersidste eksamen på STX. Jeg var til Biologi eksamen igår, og fik et "stort" 10-tal, hvilket jeg er meget tilfreds med. Jeg kan dog ikke snakke Spansk (som i overhovedet, steg af vognen i 1'G efter et hashmisbrug, som &... -
Dansk stil: NOGEN DER VIL RETTE MIN STIL? HJÆÆÆLP?
ForumindlægHej Studieportalen Er der nogen som vil være søde at rette min stil, jeg vil rigtig gerne have topkarakterer for den, så jeg vil høre om i måske ville kommentere den og rette den, hvis der er fejl? Jeg har vedhæftet den :) -
Mindre stil..
ForumindlægHey!Nogen der gider rette det her igennem? Det er en lille stil og ikke en oversættelse..Tak tak!! :DDo you wish to donate your organs to another human being?This is a very tough decision to make, and most people just choose not to answer. Maybe this is because people do not want to think of it, ... -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal aflever min stil, men jeg vil have først rettet den. Stilen er nedenunder. Tak på forhånd. Barack Hussein Obama born August 4 1961 is the 44th and current president of the United States. Barack Obama is the first black president. Barack Obamas slogan is forwa... -
haster hjælp !!
Forumindlægnogen der vil henvise lidt til nogle grammatiske fejl? The short story deals with the development from teenager to a real man, to become mature and find your place in life. In the past when you father think you are ready, he would take you out hunting. To prove your maturity, you have to kill so... -
an account
Forumindlæghej alle sammen, jeg skal skrive en account, men jeg har ik helt forstået hvad en account er :S .. er der nogen der kan forklare det på en let måde :) min account er om teksten "the mother of the child in question" der står "give an account of what happens during Stephen Bentley...
