Søgning på: international politik noter. Resultater: 18261 til 18280 af 22193
-
sinus- og cosinusrelationerne
ForumindlægHej:) Jeg sidder her og skal op til mundtlig matematik i morgen. Jeg tænkte på om der var nogen der kunne forklare (eller henvise til enforklaring) om sinus- og cosinusrelationerne. Jeg er ikke specielt skarp når det gælder til matematik, så helst ikke for mange psykopat-fagudtryk og sådan noget,... -
Vurdering af skriftlig matematik
ForumindlægJeg er frustreret! Jeg skal i 3g efter sommerferien, har matematik på højniveau, og vi har indtil videre haft TRE forskellige matematiklærere. De har hver især lært os noget forskelligt mht. skriftlig matematik. Dvs. hvorvidt man skal angive dit og dat, opstillingen, om tegninger skal laves osv.... -
Hjælp til lille engelsk rettelse
ForumindlægHej derude. Vil høre om der er nogen, som har lyst til at kigge min engelske stin igennem, og se om der er nogle fejl. Jeg har skrevet et essay om Barack Obama. Kh Sofie. Tak på forhånd -
Køb af bærbar - trådløst internet?
ForumindlægJeg er i gang med at kigge på bærbare og kom i tvivl om, om den har trådløst internet (jeg ved, at man kan købe netværkskort, hvis computeren ikke allerede har det). Der er tale om flg. computer: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=382245 Betyder følgende, at den har: "Bluetooth... -
Undersøg (ved beregning!), om punkterne A(2,4), B(4,7) og C(102,153) ligger på samme rette linje.
ForumindlægUndersøg (ved beregning!), om punkterne A(2,4), B(4,7) og C(102,153) ligger på samme rette linje. Hvordan regner jeg det ud?? Helt præcist forklaret, da jeg dsv. er virkelig dårlig til matematik, det er den enste opgave jeg mangler! Tusind tak til hvem end der hjælper mig! -
Komplekse tal
ForumindlægHej med jer, Jeg sidder lige og skal skitsere områder i det komplekse plan, men jeg ved ikke helt hvordan, og det fremgår ikke rigtig af min bog. Hvis vi f.eks. har {z||z-1|eller lig med 1/2} hvordan skitsere jeg dem så? Rasmus -
Tyrkerne - Europas syge mand før 1914
ForumindlægHejsa :) Jeg har lige et spørgsmål angående tyrkerne før 1.verdenskrig. Hvorfor blev de kaldt Europas syge mand? MVH Pokemonorm ;) -
Rettelse af engelske sætninger
Forumindlæg1. The house buys on certain conditions 2. She writes a novel. 3. We will plays against Sweden soon. 4. Hadn’t we better to leave 5. She sweeped the dance floor 6. It is raining every day. -
HJÆLP!!!
ForumindlægNu skulle jeg vælge en person på et billede, det har jeg så gjort og fortalt om hvad hun kan lide at lave i sin fritid, men føler der er ret mange stave fejl? Hjælp tak :-) Je vous présente ”Isabelle”. C'est sa troisième avec le haut bleu. Isabelle jour du piano depuis... -
Differentialligning
ForumindlægHej. Jeg har fået stillet opgaven; f'(x)=x^2*f(x)-4x^2. Jeg går ud fra at jeg skal have isoleret f(x), så jeg kan finde den fuldstændige løsning, jeg aner dog slet ikke hvordan jeg give mig i kast med den. Jeg vil ikke have det endelige resultat, kunne bare meget godt tænke mig en hjælpende h... -
anvendelse af salt gennem tiden
ForumindlægHej! Jeg er en HTX elev på 1.g og er kommet ind i et lille problem! Vi skulle skrive om salt, og jeg er sat på den opgave at skrive om hvad salt er blevet anvendt til gennem tiden men desværre har jeg ikke kun finde nogle gode kilder på nettet. Vores mål er at anvende en søgesatergi som vi bage... -
Akk/dativ
ForumindlægHej skal det være akkusativ eller dativ her? Det der skal stå på dansk er: Han ser en mand på plejehjemmet Er sieht einen Mann auf das Pflegeheim. eller: Er sieht einen Mann auf dem Pflegenheim -
Hjælpe ???
ForumindlægJeg har sådan en historie på lyd. Som jeg skal kunne forstå.. Og det kan jeg så ikke, nogle der vil skrive en referat på tysk eller dansk, det ligemeget . Bare jeg forstår det ..Historien hedder Etwas Tolles. Jeg har uploadet den på denne her side http://upit.jtw.dk/dl/srh/. Hvis nogen gider at h... -
Oversættelse relative pronominer
ForumindlægHej :-) Jeg har lavet en oversættelse fra dansk til engelsk, hvor jeg fokuserede på korrekt brug af relative pronomier. Da jeg har lidt svært ved netop relative pronomier vil jeg blive rigtig glad for at få lidt respons på om det arbejde jeg har lavet er korrekt. Jeg har for at gøre... -
Store pi
ForumindlægJeg kan ikke rigtig få dette ind i mit hovede: Pft. -
Beregne determinant
ForumindlægJeg skal beregne determinanten af denne 4x4 matrix, hvordan jeg gør det? jeg er helt på bar bund.. x+y 3 2 1 0 1 0 0 M1= 2 2 x+y 3 0 3 0 1 -
Hypotese
ForumindlægHej er der, nogen der kan hjælpe mig med en hypotese. Emnet er katalyses enzymaktivitet og formålet er at undersøge enzymaktiviteten ved forskellige substratkoncentrationer. -
Hvornår skal man klage over SRP karakter?
ForumindlægHej, Vil gerne høre hvornår i ville anbefale at klage over ens SRP karakter, syntes jeg har gjordt meget ud af mit projekt og er en smule skuffet over reslutatet... Det ville være dejligt at høre hvad nogle af jer ville vurdere den til <3 Opgaveformuleringen (som er udarbejdet af vejlederne... -
Hurtig hjælp hvordan siger man "vi fik vide af læreren på engel?
Forumindlæghjælppppppppppppp -
Fortyndingsfaktor
Forumindlæghvordan udregner man fortyndingfaktor? 10 mL overføres til 100 mL målekolbe, hvorefter der fyldes med dem-vand. Hvad bliver fortyndingsfaktoren? Hvordan er det nu med fortyndingsfaktor?
