Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 19061 til 19080 af 23138
-
Bestem koordinatsættet til hvert af punkterne a og b
ForumindlægHej jeg har denne opgave, som skal kunne løses uden hjælpemidler. er der nogen der vil hjælpe med det :-) opgaven er vedlagt -
tegn grafen for f ( wordmat)
ForumindlægHej jeg sidder med en ogave hvor jeg skal tegne graften for f. ( opgave vedlagt. ) men jeg for ikke et ordnligt resultat? jeg er først ved at lærer wordmat, så jeg er ikke så god til det endnu.. er der nogen der kan hjælpe mig med opgaven? -
f’(x)=0
ForumindlægHej. Jeg skal beregne f’(x)=0 for funktionen som jeg har skrevet øverst. Men så tænkte jeg at jeg først skal forkorte udtrykket og gange tallene ind på paranteset før jeg differentierer. Men nu er jeg i tvivl om jeg kan differentiere det som jeg er nået frem til eller om det er helt forkert forko... -
FYSIK HJEMMESIDER!!!
ForumindlægHej alle. Er der nogle der kender nogle gode fysik/kemi hjemmesider?? -
Gode råd søges..
ForumindlægJeg skal op i historie på tirsdag d. 16. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal forberede mig.. nogle der har nogle gode råd? Håber virkelig der er nogle der har nogle gode råd. (: -
Hospitalsfysik
ForumindlægHvor stor er halveringstykkelsen for 100 keV røntgenstråler.i luft, når den linære absorptionskoefficent ved denne energi i luft er 0,0192 m^-1 forstår det simpelten ikke -
Hvorfor vil baserne i hovedgruppe 15 og 16 ikke være baseacceptor.
ForumindlægHvorfor vil baserne i hovedgruppe 15 og 16 ikke være baseacceptor. Hvad er det der så specielle ved dem, at de ikke vil optage en H+ fra en syredonor, men derimod vælge at fjerne H+ -
Integral
ForumindlægHey derude, Er der nogen der kender til beviset for både indskudssætningen og differens-reglen, når man taler om bestemt integrale? - hvis I gør, kan I så give et link eller skrive herinde, hvordan det skal bevises? Jeg har nemlig selv problemer med det.. :( På forhånd tak. -
Latin - rettelse
ForumindlægHar oversat to sætninger og fundet finde den syntaks del af dem. Kan i se om det er rigtigt oversat, og analyseret? • ‘Nescio litteras, ut scis, brute!’ respondet iris • Nescio kan ikke læse, som ved intet’ svarer Iris. • Respondet = verbal led, iris= subjekt, N... -
forholdsord
ForumindlægHej er i gang med en opgave om forholdsord på engelsk:) der er nogle sætninger som jeg ikke rigtig kan finde ud af håber i vil hjælpe:);) 1) I må ikke lege på gaden. 2)drengen kom løbene imod os. 3) vi hørte ham i radioen. 4) vi har ventet på dig. 5)vi spiste frokost på en restaurant. Det som je... -
Halvveringstid
ForumindlægHej, jeg skal til fysik-eksamen på tirsdag. Jeg sidder lidt fast i radioaktivitet og underemnet halvveringstid. Håber i kan hjælpe lidt ;) Tak på forhån -
hvordan virker en Microbølgeovn og Elektromotor
ForumindlægNogen som kunne forklare det? -
hvordan løser jeg denne ligning
Forumindlæg5 = 3 3x-4y+3 2x-3y+2 6 = 5 4x+3y+1 3x+4y-5 det er en ligning med to ubekendte :D -
Omar Khayyams bevis
ForumindlægHej, er der nogen der ved i Omar Khayyams bevis om løsninger til tredjegradsløsninger med ligningen x^3+cx=d, hvordan halvcirklen har ligningen (x-d/2c)^2 + y^2 eller x(d/x-x)=y^2 -
Kædereglen
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe med resten? jeg er nået så langt -
akut kritalsk spørgsmål
Forumindlæghej har brug for hjælp til anden del af spørgsmålet det forstår jeg nemlig ikke har fundet tallene a og b. spørgsmålet er vedhæftet som billede. -
En let ligning
ForumindlægHey everybody Der er en let ligning, som jeg ikke kan finde ud af, jeg får forkert resultater. Håber at I kan løse den! 4x-2/3=1/2(x+3) -
newton og kepler
ForumindlægJeg ville hører om der er nogle der kunne anbefale hjemmesider (på dansk),bøger osv. der omhandler gennemgang af matematikken bag newtons og Keplers love. Jeg skal skrive opgave i fysik og historie om verdensbilleder , det bliver noget om tycho brahe, kepler og newton, og noget om ellipser sådan ... -
x/a=b/c ??
ForumindlægOpgaven lyder således. x/a=b/c jeg skal isolerer x. Men hvordan gør jeg? -
Rettelse af Engelsk
ForumindlægEr der et sødt menneske derude der kunne tænke sig at kigge mit engelsk igennem?:)
