Søgning på: international politik noter. Resultater: 19501 til 19520 af 22193
-
Cosinus- og Sinusrelationerne
ForumindlægJeg skal i niende klasse skrive en større skriftlig opgave à la den i 3.g :~) Denne skal skrives i løbet af første halvår i niende klasse, og skal altså afleveres lige inden juleferien, hvorfor forventningerne til denne opgave er stor, idet der forventes at den er er overordentlig gennemarbejdet ... -
MiKTeX
ForumindlægNår jeg følger installationen fra formelsamlingen på denne side (linket), så skal jeg downloade Miktex. Dette går også fint, men når jeg dobbeltklikker på den downloadede fil, kommer den frem med, denne er ugyldig. Jeg har ellers gjort alt det andet. -
Platons Hulebillede - Hvorfor er det så vigtigt i Symposion
ForumindlægSkal op i Old på torsdag og mangler kun at læse på Symposion.. Det hulebillede driller bare, for jeg kan ikke få det til at give mening med hvad Sokrates siger i talen.. Tror jeg er ved at gå kold.. Håber der er en der kan hjælpe.. -
engelsk rettelse
Forumindlæger der nogen der har lyst til at kigge min stil igennem for fejl og tastefejl..har lige brækket min højre arm og er meget klodset med den venstre ;) ydermere har jeg pisse ondt af mig selv så beder derfor en anden om hjælp til at kigge den igennem.. hehe. (den skal først afleveres på tirsdag)skal... -
Installation af textopo
ForumindlægNogle derude der har erfaring med et Latex-understøttet program der hedder Textopo? Jeg har problemer med at installere applikationen på Mac og har desperat brug for hjælp. Mvh Matias -
Engelsk Rettelse :D
Forumindlægdenne stil skal afleveres imorgen den 1.okt nogen der gider at kigge lidt på den ? -
Mate
ForumindlægBestem stamfunktionen for f(x) og beregn arealet i intervallet (0,1) f(x)= 1/ x^2+1 Er der nogen der kan hjælpe mig med at bestemme stamfunktionen.. Tusind tak på forhånden:) -
Bedre Folkeskole
ForumindlægHej alle, Jeg har prøvet på at lave en oversigt for hvordan folkeskolens timer bedre kunne blive brugt. Jeg har vedhæftet den som Word fil. Hvad syntes I om den? Kunne den også forbedres? -
HJÆLP MED DIFFERENTIALREGNING OG INTEGRAL
ForumindlægHJÆLP MIG MED LAVE FØLGENDE, VILLE VÆRE EN SÅ STOR HJÆLP Find rødder, faktoriser: opgave 1: f(x) = X2 + 3X – 4 opgave 2: f(x) = 2X2 + 6X – 8 opgave 3: f(x) = X2 - 16 opgave 4: f(x) = 2X2 – 32 opgave 5: f(x) = 2X2 – 4X opgave 6: f(x) = X2 – 6X + 5 opgave 7: f... -
Hvad betyder udtrykket?
ForumindlægBabble, babble, bitch, bitch Rebel, rebel, party, party Sex, sex, sex And don't forget the violence Blah, blah, blah Got your lovey dovey sad and lonely Stick your stupid slogan in Everybody sing along Og hvad betyder det, når det ses i sammenhæng med resten af sangen? http://www... -
Integraleopgave
Forumindlægcalculate the given iterated integrals. where R is the finite region in the first quadrant. Jeg har vedhæftet opgaven. Det jeg vil have hjælp til, er hvordan y=x^2 og x=y^2 bliver til de grænser som der står i det vedhæftet fil sammen med opgaven. Hvordan får man disse grænser? -
Brøker
Forumindlæg2 * 2/5 = ?? Hvordan? -
Tysk oversættelse - HJÆLP
ForumindlægNogen der kan se om disse sætninger er rigtigt oversat: Heinrich sover endnu - Heinrich ist noch schlafen. Familien står tidligt op - Die Familie stehen früh auf. Sabine og moderen sover ikke mere - Sabine und die Mutter schlafen nicht mehr. ... -
Hvordan kan man beregne massen af NaCl
ForumindlægJeg har lavet et forøsg hvor jeg skal bestemme saltindholdet i en salvandsprøve, og har så fået dette spørgsmål: Beregn massen af NaCL i i prøven? jeg ved virkelig ikke hvad jeg lige skal gøre for at kunne regne dette ud?? Nogle der har lyst til at hjælpe:) -
Vektorer og geometri
ForumindlægMartha havde ikke optimale forhold under sin sejlads sidst hun var på havet. Når hun sejlede i retningen 300° i forhold til øst var der en strøm på 2 km/t i retningen 50° i forhold til øst. a) Tegn og bestem den vektor som nu beskriver den faktiske sejlretning og fart, når der i forhol... -
Brugersystem
ForumindlægFejl i brugersystemet og forslag til rettelser må meget gerne skrives i denne tråd!På forhånd tak!Mvh.Sam -
er bortvisningen okay...???
ForumindlægHejsa.Er i dag blevet bortvist fra mit gymnaium, da min tysk lærer fandt ud af, at jeg havde fået en her inde til at rette min opgave.Synes ikke selv, at det er helt fair, da jeg selv har lavet opgaven, men bare fået en til at se den igennem. Det samme kan ens forældre jo gøre, og det betragtes i... -
SAMF. SKR. EKSAMEN
ForumindlægHej allesammen!Nå, lad os så få lidt debat i gang om opgavesættet, hvad folk har skrevet om, og vigtigst af alt; hvordan det gik?!Jeg synes umiddelbart, at det var et godt sæt, selvom ikke alle på mit hold var enige! Skrev desuden opgave C.Hvad med jer folkens? -
Skørbug og opdagelsesrejsende HJÆLP
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg har i AT valgt emnet skørbug og opdagelsesrejsende i fagene historie og biologi. Da jeg så var til vejledning mente mine lærere at jeg skulle brede det ud til rejser og mad og så også komme ind på noget med konservering af mad gennem tiden. Så nu er jeg h... -
Føderal?
ForumindlægHejJeg skal til at tegne en skitse af Tysklands styre - altså med forbundsparlamentets 2 "grene" - forbundsdagen og forbundsrådet.. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal tegne videre derfra - medlemstal for hver "gren" er vel ligegyldigt.. (Jeg skal bruge det til en "mindre&quo...
