Søgning på: tysk grammatik noter. Resultater: 19161 til 19180 af 32684
-
!!hjælp har brug for en rettelse!!
ForumindlægHeejsa jeg har et stykke tekst på tysk som jeg gerne vil have rettet, (det ville være godt med nogen understregninger under mine fejl) hermed handler det om min fremtid: Guten Tag ich heisse ****** und erst will ich erzählen über meine Ausbildunspläne. Für mich es ist sehr wichtig zu streben für ... -
Dødsstraf
ForumindlægGår du ind for dødsstraf? -
Eksamen Samfundsfag.. C
ForumindlægHey.. jeg skal til samf eksamen næste uge, og jeg har kigget over alt (inkl. i bogen) om ideologier og velfærdsstater/samfund. Ideologier forstår jeg ikke, der må jo være noget bestemt de går ind forSocialismeKonservertismeLiberalismekan i hurtigt forklare hvad de enkelte går ind for?? og hvilken... -
Erik morsing
ForumindlægJa! - Nu er der så mange som der har oprettet indlæg om Erik Morsing, og havde lige lyst at gøre det samme :) - Velkommen, atter, atter, atter igen :p -
Hvornår er man Dansker?
ForumindlægHej, med udgangspunkt i en samtale jeg havde med min studievejleder på HHX lige inden jeg blev færdig har jeg valgt at oprette denne tråd. Vi sidder til en samtale og snakker om videreuddanelse, hvorefter hun spørger:"Hvordan er det at være indvandrer på en dansk skole"? Hvorefter jeg... -
Hvilke lyde er svære at udtale?
ForumindlægHej alle, Hvilke lyde er svære for nogle mennesker at udtale? Jeg har hørt at nogle mennesker har problemer med R, L og F, men hvilke andre er der? Jeg skal bruge det til min projektuge, hvor jeg skal udvikle et sprog, der ville være utroligt nemt at lære for alle mennesker. -
Rettelse
Forumindlæger der en, som vil rette en sides oversættelse? (: fra dansk til engelsk. - med den danske version. Det ville være dejligt, for den skal afleveres imorgen. -
Engelsk Essay Opgave
ForumindlægHey, kan jeg bare ligge min essay, (1 side til halvanden, er den normalt), ind her for at blive rettet?\neller skal jeg sende den til nogens mail?\njeg er ikke sikker på, hvad kotumen er herinde\n\ndavegrohl -
Background for Ireland?
ForumindlægHejsa og hjælp mig meget gerne her..Jeg står og skal bruge noget materiale om Irland.. Jeg tænker nærmer på de problemer med IRA i "Northern Ireland". Alt der kan hjælpe må gerne skrives :DMange tak på forhånd.. -
læse op til old
ForumindlægHej. Jeg skal op i old på tirsdag og har besluttet at bruge dagen idag på billeder osv., og resten af tiden på tekst. men er i tvivl om, hvordan man daterer præcist, fx. hvis nu det er en vase fra perioden 1000 - 700 f.kr, hvordan ved man så om den er fra 800 eller 950 ?Desuden er jeg i tvivl om,... -
(p-1)/2 ?
ForumindlægHvorfor gælder det at: 30+31+32 = (33 -1) / 2 -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægHej, Jeg har fået en opgave der hedder: a.) Når x vokser med 3, så vokser y med 2%. Bestem grundtallet a. Og jeg forstår simpelthen ikke spørgsmålet, håber der er nogen der kan hjælpe :) -
løsning af Differentialligning
ForumindlægJeg sidder med et problem som jeg har set mig blindt på: Jeg skal ved løsning af differentialligningen: dT_L=k*(T_O-T_L)*dt kunne lave en formelmæssig sammenhæng mellem T_L, T_O og t, idet jeg selv må sætte en passende initialbetingelse (som jeg har sat til; til tiden 0 er T_L = 100... -
Please haster
ForumindlægHej SP Vil i være søde at rette min - korte- engelske stil. mvh -
Matematik!!! det haster please hjælp!!
Forumindlæga)Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet Q(3,f(3)) -
HJÆÆÆÆLP!! :D
Forumindlægf(x) = 35,9 · (1 - 0,4932 · e^(-0,499x))^2,604 Hvor x er palmernes alder målt i år, og f(x) er udbyttet pr. hektar i ton. b) Bestem væksthastigheden i udbyttet fra en hektar, hvor palmerne er 5 år gamle. -
gennemsnit af sum af stokastisk variabel
ForumindlægI min bog står, at gennemsnittet af en sum af stokastiske variable er lineært: E(X+Y) = E(X) + E(Y) Jeg er ikke helt sikker på, hvordan man beviser dette, men det er primært, fordi jeg ikke helt forstår notationen X+Y. X og Y er jo en skrivemåde for at vi har en fordelingsfunktion, der t... -
Løs ligningssystemet?
Forumindlæg2x+3y=3 3x+2y=7 Kan en forklare mig, hvad jeg skal gøre? Har ingen idé. Kan I måske vise mig hvordan man løser den første, og så prøver jeg selv at lave den anden -
diskussionsopgave
ForumindlægHej vil du nogle rette min dissionsopgave på engelsk. -
Spørgsmål til brug af prædikator og implikationer
ForumindlægHejsa. Jeg har fået følgende opgave: Lad det være givet, at Kurt kun spiser is, når solen skinner. Lad p(t) og q(t) være følgende prædikator: p(t) = Solen skinner til tidspunktet t. q(t) = Kurt spiser en is til tidspunktet t. Hvilken implikation gælder mellem p(t) og q(t). Jeg er lidt i ...
