Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 16821 til 16840 af 187712
-
Reducering
ForumindlægReducer udtryk: 2(-3+y)^2-4(2x-3y)(-4x-2y) -
Forholdsord dat. - akk.
ForumindlægHar brug for hjælp til at finde ud af hvad de her forholdsord hedder på dansk. Med andre vil jeg gerne have dem oversat. Styrer Dativ Aus Bei Mit Nach Zeit Von Zu ___________________ Styrer akkusativ Dürfe(durch) Für Gegen Wieder Ohne um (Kanst du nicht die akkusativ dan bist du dum) - Goo... -
Digt analyse please hjælp!!!
ForumindlægHej hvis du kan hjælpe, må du meget gerne, er ved at tude over det her. (BTW ER OVERSKRIFTEN "SELEKTION") For det første synes jeg ikke rigtig der er nogle rim ikke andet end i 1 strofe som er bogstavrim? For det andet er jeg i tvivl om kompositionen, skal det være cirkel, fordi det v... -
omskriv
ForumindlægOmskriv 4x^2 - 12x + 9 til ax+b^2 4x+12^2 er det rigtigt? -
Gange sammen :)
ForumindlægHar set mig lidt blind på følgende en der lige vil løbe det igennem...det kan jo koges helt ned til en enkel 2.gradsligning på formen AX^2+BX+C men får ikke noget der passer de gange jeg har ganget ud og "forkortet" ((2+X)*(2-X))+((-2+X)*(-2-2X))+((4+X)*(4-X)) -
hjælp
Forumindlæg2*(6+4)/4 -
En ligning
Forumindlæg3x – 2(x-1) = 2(x-1) / 3x – 2x – 2 = 2x – 2 Er det rigtigt regnet ud og hvad bliver x? -
Geometri - isolering
ForumindlægHej Er der nogle som vil hjælp mig med denne: Jeg skal isolere EC^2 i følgende formel, men hvordan gør jeg det DC^2 = (½ AB)^2 + EC^2 -
Rette otte sætninger
ForumindlægHej er der nogle der vil rette følgende af mine sætninger? :-) Jeg er især i tvivl om brugen af pronominerne er korrekte. 1. Miguel er nødt til at underholde (=mantener) sin mor og sine søskende. Miguel tiene que mantener su madre y sus hermanos. 2. Det er nødvendigt at besøge den kloge kon... -
bestem k
ForumindlægBestem k så -2 er rod i polynomiet p(x)=x^3+kx^2-3x+6 Hvodan er det nu man gør det? -
Hjælp med oversættelse
ForumindlægHej folkens... Nu er det sådan at jeg har fået en oversættelse for i tysk, men ikke er den bedste til tysk... Er der nogle som ville være rare og påpege mine værste fejl, så de kan rettes? (Må meget gerne forklares hvorfor det eventuelt er forkert) „Good bye, Lenin!“ handelt übe... -
ligning for tangent
ForumindlægHej ! Opgaven lyder således: Angiv ligningen for tangenten i (2,f(2)), når f(x) = -0,5x^2 Er der mon et sødt menneske, der kan hjælpe mig ? Jeg er fuldstændig på bar bund, og i det hele taget volder stoffet med differentialkvotient problemer. På forhånd tak ! -
Polynomie
ForumindlægBestem k, så -2 er rod i polunomiet p(x)=x^3+kx-3x+6 Er lidt i tvivl, så ville være meget dejligt med noget hjælp. Ville det være forkert hvis jeg startede med at sætte x=-2 eller x=(x+2) Tak på forhånd. :) -
Fejl?
ForumindlægHej ? :) Er der fejl i nogle af de her sætninger? I behøver ikke sige hvilke fejl, bare hvilken sætning(er) der er tale om, så skal jeg nok selv finde fejlene. 1. Sie bleibt bis morgen. 2. Durch seine Studien in die USA, hat er sich in die Stellung qualifiziert. 3. Sie kommt ohne ihren Mann. 4. I... -
udvidet infinitiv
ForumindlægHvordan erstatter jeg ledsætningen med en udvidet infinitiv i disse sætninger? 1. Christine ist froh, dass sie Marie auf dem Frühlingsfest trifft. 2. Für Marie ist es wichtig, dass sie ihr eigenes Leben lebt 3. Marie ist traurig, dass sie Sam und ihr Bett verlassen muss 4. Marie hofft, das... -
Læse medicin, Ikke højt nok snit! Hjælp søges
ForumindlægHej alle sammen .. Jeg er en 3.g'er som meget gerne vil læse medicin, men mit snit er ikke godt nok! (Jeg læser på den naturfaglige linje, så jeg har alle de fag, der kræves, altså: Mat A, Fys A, Kem B, Eng B, Dansk A) Jeg har et gennemsnit på præcis 7,00 efter 2.g, og så har jeg lige... -
Matematik Hjælp?
ForumindlægPlease Hjælp kan ikke løse opgaven? (4x+2)2 - (2x-1)2 = -
Omskrivning, reducering..
ForumindlægHej Hvilken regel siger at, fx 2/(2*√2) = (√2/2) jeg ville have divideret 2/2 og dermed skrive resultatet som (1/√2) -
simpel reducering rigtig????
Forumindlæg(x-y)^2-y^2/(2*x) = (x^2)-y??? -
Akksativ el. Dativ
ForumindlægSabine går i 9. klasse. Hvis jeg skal oversætte den på tysk, hedder det så: Sabine geht in die 9. Klasse eller Sabine geht in der 9. Klasse? Styrer "in" dativ eller akkusativ i den sætning?
