Søgning på: fransk noter. Resultater: 15461 til 15480 af 19217
-
Kædereglen
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe med resten? jeg er nået så langt -
akut kritalsk spørgsmål
Forumindlæghej har brug for hjælp til anden del af spørgsmålet det forstår jeg nemlig ikke har fundet tallene a og b. spørgsmålet er vedhæftet som billede. -
proteinmangel
ForumindlægHej, Mit spørgsmål lyder sådan: Hvad medfører proteinmangel i ulande? Er der nogen som kan give mig en god link, da jeg er i gang til at skrive min geografi opgave om proteinmangel. på forhånd tak -
Syre og baser
ForumindlægHej Jeg har problemer med at løse dette opgave som er vedhæftet. Spørgsmålet lyder: Beregn forholdet mellem stofmængden af peperidin og peperidins korresponderende syre, når pH er 11,00. Jeg har regnet i forrige opgave at peperidins formelle konentrationer 0,20552M. Vi får at vide at den i va... -
Utællelige substantiver mm.
ForumindlægHej alle. jeg sidder med nogle sætninger på engelsk som jeg skal finde fejl i, har lige et par problemer med nogle af dem . Sometimes tragedy strikes without warning, and the death suddenly shows its ugly face. She seems to have a larger knowledge of events that are historical important than her... -
2 order differential ligning med Z(x=5)=1 Hvordan bruges Z(x=5)=1?
Forumindlæg2 order differential ligning med Z(x=5)=1 Hvordan bruges Z(x=5)=1 Til a har jeg fået y=Ae^-0,08x+Be^-5,91x. Men hvad gør jeg med Z(x=1)=5? Hvad får jeg ud af at indsætte 1 ind på x plads og 5 ved y´s plads? Hvad skal isoleres/eller skal der ikke isoelres noget? -
Hjælp til ligning
ForumindlægHej. Har lidt problemer med nogle opgaver :-( Nogen der kan hjælpe med denne?: 5x+4/7x-4= 1 PÅ forhånd tak :-) -
Hvor stor en del af Danmarks energiforbrug dækkes af atomkraft?
ForumindlægHvor stor en del af Danmarks energiforbrug dækkes af atomkraft?. -
x/a=b/c ??
ForumindlægOpgaven lyder således. x/a=b/c jeg skal isolerer x. Men hvordan gør jeg? -
specifik varmekapacitet
ForumindlægHej. I opgave c hvor man skal beregne q, forstår jeg at man skal bruge formlen q=mass*c*deltat. Hvad skal man sætte delta t til når man ikke kender slut temperatur? -
voksende, aftagende, maksimum og minimum
Forumindlæghvornår er en funktion voksende, aftagende osv.? er den ikke voksende når f ' (x) > 0 ? -
find egenrum
Forumindlæghar vedhæftet filen med opg. (opg. 1 spm 5) men ellers er spm er flg: Bestem egenværdierne og egenrummene for matricen A(0): A(0) = en 3 x 3 matrice med nul i alle 0,1,0 i diagonalen og resten er også 0. egenværdierne er 1 og 0, mne nu skal jeg finde egenrummet: er lidt i tvivl, er det ikke sådan... -
Eksamen - Billedkunst C stx.
ForumindlægHvordan foregår eksamen i billedkunst, på c-niveau? All i know, er bare, at vi skal præsentere vores eksamensprojekt, men der skulle vist også være noget yderligere. Hvordan forgår det? På forhånd, tak! (: -
Udvidet tid og simpel tid
ForumindlægHej. Jeg har gennemarbejdet en grammatik opgave, hvor man skal benytte udvidet tid og simpel tid. Udvidet tid er når man bruger Ing-form på sit verbum, og simpel tid er når verbet står i normal form. Jeg skrevet opgaven færdig, og den er meget kort (ca. 1,5 sider). Den skal afleveres idag, og j... -
Løs følgende uligheder og skriv interval
ForumindlægJeg kan sagtens løse uligheden, men problemet er at få skrevet et rigtigt interval! OPGAVERNE lyder: -X+3 mindre eller lig med 1 -(2x+3) større eller lig med -5 -
FSA fysik/kemi - tiden?
ForumindlægHeiiza =) Jeg ved at fysik eksamen varer 2 timer, og at vi er inde 4 ad gangen. - Mit spørgsmål er så: Lærer og censor går jo rundt til hver elev, men hvor lang tid får man cirka til at fremlægge i samlet? Er det ikke meget 2 timer eller går tiden derinde hurtigt? Generelt er jeg bare temmelig ne... -
jeg har bruge for hjælp med SANDSYNLIGHEDSREGNING håber en der vil hjælp
ForumindlægOpgave 1 Skriv hele udregningen op, når du løser opgaverne nedenfor ”P(..)= osv. 1. Hvad er sandsynligheden for at slå en 5’er med en alm. terning? 2. Hvad er sandsynligheden for at trække en ”ruder” i et alm. kortspil (uden joker)? 3. Hvad er sandsynligheden for at slå... -
Bestem a og b
ForumindlægJeg har en opgave der lyder: en funktion er givet ved Det oplyses at og Jeg tænker der skal opstilles 2 ligninger, men jeg kan ikke lige se hvordan. Kan i hjælpe? -
Kemisk analyse - Procedure?
ForumindlægHej med jer. Så er jeg stort set klar til den sidste eksamen, nemlig fysik/kemi. Der er dog et af vores emner, jeg ikke er sikker på. Som i nok kan regne ud, så er det kemisk analyse. Jeg vil lige skrive den fremgangsmåde jeg ville lave, og så ville jeg være utrolig glad, hvis der var nogle af je... -
Oktetreglen
ForumindlægHej allesammen! Jeg er indforstået med at alle grundstoffer gerne vil have 8 elektroner i yderste skal. Men siger man ikke at i 3. skal må der højest være 18 elektroner, og i 4. skal 32 elektroner? Så er der jo mange flere end 8 elektroner? I min bog står der: "Der er højest 8 elektroner i y...
