Søgning på: idræt b drejebog dans. Resultater: 18101 til 18120 af 89623
  • en lille opgave

    Forumindlæg
    Her er lidt at hygge sig med jeg gik kold på opg 4 har kæmpet en del med resten
  • De tre vækstformer

    Forumindlæg
    Hvsi man i en rapport skal sammenligne de tre vækstformer, lineær-, eksponentiel - og potensvækst, hvad kan så være nogle gode punkter at komme ind på? På forhånd tak : )
  • liniær funktion

    Forumindlæg
    jeg skal vise at f(x)=(x-2)^3+6x^2-x^3er en liniær funktion.jeg gør:x^3-8+6x^2-x^3f(x)=6x^2-8Det er da ikke en liniær funktion.Hvad mangler jeg at gøre?
  • Retvinklede trekanter

    Forumindlæg
    hey... jeg har nogle problemer medatløsedenne opg.Øh opgaven lyder sådan. Figuren viser vinkel ABC. Med en paraleltransversal PQ. a. Vis at vinkel ABC og APQ er ensvinklede. det er givet at: AP =6,2 PQ=8,7 AB=15,6 jeg håber i kan hjælpe.. Anne MArie
  • reducering

    Forumindlæg
    hvordan reduceres dette? 16*a2*b5/4*a*b5 håber i kan hjælpe
  • rettelse

    Forumindlæg
    nogen der vil rette den vedhæftede fil? Handler mest om reducer
  • Mindste kvadraters metode

    Forumindlæg
    Opgaven lyder: S = (y1-b)2 + (y2-b)2 + (y3-b)2 - 2a((y1-b)(x1-x)+(y2-b)(x2-x)+(y3-b)(x3-x))+a2((x1-x)2+(x2-x)2+(x3-x)2 Udregn parentesen i det midterste led dvs. koefficienten til -2a (y1-b)(x1-x)+(y2-b)(x2-x)+(y3-b)(x3-x) og vis at resultatet kan skrives x1y1+x2y2+x3y3-3*xy ...
  • brydningsvinkel

    Forumindlæg
    Lys med bølgelængden 632,8nm sendes mod et glas med brydningsindeks 1,52 med en indfaldsvinkel på 45,0°. Beregn brydningsvinklen.\n\nNogen der kan hjælpe lidt?
  • Reducere til et simplere udtryk

    Forumindlæg
    Jeg skal reducere to et simplere udtryk.
  • Molær opløselighed

    Forumindlæg
    Hvordan beregnes molær opløselighed, når man har Ksp?
  • begrebet væksthastighed

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål som jeg øsker svar på: Redegør for begrebet væksthastighed
  • opgave

    Forumindlæg
    Hej,Nogle der kan fortælle mig om opgave d er rigtig:http://peecee.dk/?id=37438når jeg taster det sidste ind på lommeregneren gider den ikke, den siger det der error..Bjarkee
  • Beviset af det gyldne snit

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan hjælpe mig med beviset for det gyldne snit..? Euklid lavede en konstruktion af hvordan man kunne finde det gyldne snit, men hvorfor gjalt netop denne konstruktion? (hvis nogen forstår hvad jeg snakker om?)
  • fordoblingskonstant og halveringskonstant

    Forumindlæg
    Hej :) jeg sidder med en matematik opgave som jeg slet ikke kan finde ud af !! håber der er nogle som ville hjælpe mig. OPGAVE 9 - EKSPONENTIEL SAMMENHÆNG: Når et menneske indtager et rusmiddel eller et medikament, vil stoffet typisk udskilles fra kroppen efter en aftagende eksponentiel ...
  • Blodtype A+

    Forumindlæg
    Hvem kan jeg modtage og give blod til, hvis jeg er A+ ? Og hvorfor evt.
  • differentialligninger

    Forumindlæg
    hej er der nogen som ligger inde med en grundig gennemgang af beviset for eksponentiel væks (eller forskudt eksponentiel vækst) som differentialligning??? kan virkelig ikke gennemskue hvordan man kommer fra de forskellige stadier. hjælp tak!
  • Målestok/areal, plz.. hjæælp ;)

    Forumindlæg
    hej, er der nogle der lii kan fortælle mig hvilken formel man bruger til denne opgave... vi har en trekant på 3 cm^2og en på 6cm^2 arealforholdet er derfor 1/2men er der en formel man kan bruge hvis man finde arealet, hvis man får opgaven at der er en trekant på 3 cm^2find arealet af en anden tre...
  • Desperat brug for hjælp.. ;/

    Forumindlæg
    Jep, jeg har et problem, som sikkert er ganske nemt for en frygtelig masse andre, men jeg er lidt lost.. min ene opgave lød følgende;Tegn i et koordinatsystem linjen gennem punkterne (1,6) og (5,8). Bestem stigningstal og konstantled..Stigningstallet har jeg svaret er ½, men hvad med konstantlede...
  • reducer

    Forumindlæg
    (4a^2-4ab-b^2) / (4a - 2b)hvad skal man bruge i ti89 for at reducer det stykke? og er der nogle der kan løse den med hovedregning?
  • 0 eller -0

    Forumindlæg
    hej hvis jeg nu har en vektor der hedder a=(3,0) er så hatte a=(-0,3)???